Can İle İlgili Cümleler, İngilizce Örnek Cümle Kurma, İçinde Kullanımı ve Anlamları

Can ile ilgili cümleler, Can ingilizce örnek cümle içinde kullanımı ve anlamları, Can kelimesiyle olumlu, olumsuz, soru cümlesi vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Can İle İlgili Cümleler, İngilizce Örnek Cümle Kurma, İçinde Kullanımı ve Anlamları

Can kelimesi ile ilgili ingilizce cümle örnekleri

Can kelimesi ingilizcede olabilmek anlamına gelir.

I can take care of myself.
Kendi başımın çaresine bakabilirim. — Webindeks


I can do it.
Bunu yapabilirim. — Webindeks


Can you watch the house for me while I'm gone?
Ben yokken benim için eve göz kulak olur musun? — Webindeks


You can learn many things from books.
Kitaplardan pek çok şey öğrenebilirsiniz. — Webindeks


Can that be prevented?
Bu önlenebilir mi? — Webindeks


I can help you.
Sana yardım edebilirim. — Webindeks


Can you point it out to me?
Bunu bana gösterebilir misin? — Webindeks


Yes, you can well enjoy the evening now!
Evet, artık akşamın tadını çıkarabilirsiniz! — Webindeks


You can see it?
Görebiliyor musun? — Webindeks


That is the least we can do!
Yapabileceğimiz en az şey bu! — Webindeks


I can just imagine.
Sadece hayal edebiliyorum. — Webindeks


Can I help you up?
Kalkmana yardım edebilir miyim? — Webindeks


I can see it in his eyes.
Bunu gözlerinde görebiliyorum. — Webindeks


We can be neighbors.
Komşu olabiliriz. — Webindeks


Anyone can do this?
Bunu yapabilen var mı? — Webindeks


Can I have a cat?
Bir kedim olabilir mi? — Webindeks


Can we swim in it?
İçinde yüzebilir miyiz? — Webindeks


I guess there's nothing we can do here.
Sanırım burada yapabileceğimiz hiçbir şey yok. — Webindeks


Can I see your phone?
Can I see your phone? — Webindeks


I can go outside again.
Tekrar dışarı çıkabilirim. — Webindeks



Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL