İhanet İle İlgili Sözler, Dostluk, Aldatma ve Para Konusunda Kısa Acı Ağır İhanet Sözleri

İhanet bir insanın asla telafisi olmayan tek hatadır, hangi konuda ve hangi toplumda olursa olsun ağır cezalandırılır. Aşka, sevgiliye, dosta veya arkadaşa ihanette çok kötüdürama en kötü olanı ve en ağır cezaya çarptırılanı vatana millete ihanet etmektir. Toplumda düzeni sağlayan en önemli şey güven duygusudur ve ihanet güvenin adeta katilidir. İhanet ile ilgili sözler sayfamızda aldatma, aşk, dost ve para başta olmak üzere bir çok konuda güzel özlü anlamlı acı sözler bulabilirsiniz.

İhanet İle İlgili Sözler - Hatalar muhakkak affedilir, ama ihanetin affı olmaz.

İhanet İle İlgili Özlü Sözler

İhanetin mazereti olamaz.
Her ihanet, bir soykırımdır.
İhanet, yapışan tek gerçektir.
İhanet kadar hızlı bir şey yoktur.
İhanet, sadakatin en hain maskesidir.
Güven ihaneti ağır bir tabu taşır.

İhanet İle İlgili Sözler - ihanet meslek dalı ilan edilmeli çünkü birçok ustası var

Her ihanetin arkasında bir şeytan vardır.
Özrün kabul edildi. Güven reddedildi.
Sevginin inşa ettiğini, ihanet yok eder.
İhanet ekildiği toprakta sessizce filizlenir.
Kimseyi aldatma, ihanetin telafisi olmaz.
Dosta ihanet eden toprağa kefensiz atılır.

İhanet İle İlgili Sözler - Kimse adaleti öğretmesin bize, ihanet edene merhamet edilmez bizde.

Ve biliyoruz ki, hiçbir şey eskisi gibi değil.
İçindeki küçülmeleri yenmeden, büyüyemezsin.
Her şeyin yolunda gittiği tek yer hayallerdir.
İhanetin büyüğü küçüğü olmaz. İhanet, ihanettir.
Yoruldum sevmekten, şu köşede nefret edeyim biraz.
Hatalar muhakkak affedilir, ama ihanetin affı olmaz.

İhanet İle İlgili Sözler - Etme sırtını duvardan başkasına emanet, en kralının bile içinde vardır bir nebze ihanet.

İhanet, bir yeminin değil, sadakatin çiğnenmesidir.
Hayatta düzeltilemeyecek tek bir hata vardır: ihanet
Bir insan ne kadar merhametliyse o kadar çok kazık yer.
Vatana ihanetin nedeni olmaz, er ya da geç bedeli olur.
Ömrünü verecekmiş gibi hayatınıza girenler, ömrünüzü alır gider.
Ben sadece kaybettiklerimi özlerim, vazgeçtiklerimi değil.

İhanet İle İlgili Sözler - İhanet, güvenin ölümüdür; bir kere öldü mü, artık dirilemez.

Aldatanı aldatmak zevktir ama seveni aldatmak namussuzluktur.
Birbirimize güvenmemeliyiz. İhanete karşı tek savunmamızdır.
Ne aldatma yakışır bana. Ne de aldatılmak yakışır benliğime.
İhanet, güvenin ölümüdür; bir kere öldü mü, artık dirilemez.
İhanetin derin acısını hissettiğinde bıçaklandığını biliyorsun.
İhanet, sözlerin değil, eylemlerin gerçek yüzünü ortaya çıkarır.

İhanet İle İlgili Sözler - İhanet, güçlü bir rüzgar gibi, etrafındaki her şeyi sarsar ve düşürür.

Bilmeden yapılan hata yanlışlıktır, bilerek yapılan hata ise ihanettir.
Gün gelir o yanındayım her zaman diyenler bile arkandan el sallarlar.
Bir kez yalanını yakaladığın birinin, bin kez doğrusunu sorgularsın.
Bilemezsin kim dost, kim düşman. Bazen tuttuğun eldir seni arkandan vuran.
İhanet bu kadar moda olmuşken, adamlık mücadelesi veren herkese selam olsun.
İhanet, karaktersizliği gösteren bir olgudur insanın içinde.

İhanet İle İlgili Sözler - Sevginin inşa ettiğini, ihanet yok eder.

Sevginin kalıbında yalan varsa, sana en güzel cevabı ihanet verir.
İnsanlar ihanetin acısını ancak yaşayınca gerçekten anlarlar.
İhanetin acısı, bir kez tatlandığında, damakta kalır ve unutulmaz.
Daha başka şeyler yazacaktım bugün sana ama anlamı kalmadı artık.
İhanet meslek dalı olarak ilan edilmeli, çünkü bir çok ustası var.
Vatan onu parsel parsel satanların değil, uğrunda darağacına gidenlerin vatanıdır.

İhanet İle İlgili Sözler - İhanet, güller arasında gizlenmiş bir diken gibidir; güzellik yerini acıya bırakır.

Vatanına ihanetle başlayan yol, sonunda kayıp bir vatanın izlerini taşır.
İhanet bu kadar moda olmuşken, adamlık mücadelesi veren herkese selam olsun.
El tarafından evlat edinilmiş sahipsiz bir birlikteliğin sonucuydu ihanetin..
Asla sevme, seversen ihanet etme; ihanet edeni de asla affetme!
Ben sırtımda senin ihanetini taşırken, sen aklında başkalarının hayallerini taşıdın.
Biz hayatımızı ihtimaller üzerine kurmadık ki.; İhanetler yıksın...

İhanet İle İlgili Sözler - Bir insan ne kadar merhametliyse o kadar çok kazık yer.

Vatan sevgisiyle harmanlanmış fedakarlık duygusu, dejenere insanlara basit gelir.
Çelme yakınından gelince, insan düştüğüne yanamıyor, düşürene yandığı kadar.
Biz de hatalıydık elbet. Kalbimizde başrolü kime verdiysek katil hep o çıktı.
Bilmeden yapılan hata yanlışlıktır, bilerek yapılan hata ise ihanettir.
İkiyüzlülük maskesi düşenlerin yüzüne bakmak, ihanetin acı gerçeğini görmektir.
İnsan, en çok sevdiklerinden ihanet gördüğünde, güven duvarları örmeye başlar.

İhanet İle İlgili Sözler - Hayatta düzeltilemeyecek tek bir hata vardır ihanet

İhanet, gizli bir yangındır. Ne zaman söneceği belli olmaz, ama her zaman yıkıcıdır.
İhanetin izini silemezsin, çünkü o iz kalbinin derinliklerine kazınmış bir yara gibidir.
İhanet, güvenin güçlü bir duvarını yıkarak, geriye sadece enkaz bırakır.
İhanet, güller arasında gizlenmiş bir diken gibidir; güzellik yerini acıya bırakır.
İkiyüzlülerin maskesi düşerken, gerçek yüzleri ihanetin soğuk bakışları altında belirir.
İhanet, dostluğun kara bir gölgesidir, ne zaman ortaya çıkacağı asla belli olmaz.

İhanet İle İlgili Sözler - hem seni ziyan eder hem kendini

İhanet, bir günahın değil, bir karakter eksikliğinin ürünüdür.
İnsanlar, ihanetin ağırlığını ancak birlikte yürüdükleri yolda fark ederler.
İhanet, masumiyetin ölüm fermanıdır, bir anda her şeyi yok eder.
Kimse adaleti öğretmesin bize, ihanet edene merhamet edilmez bizde.
Hiçbir zaman doğru insan çıkmaz karşına. Ya zaman yanlıştır ya da insan...
İhanetin gölgesi altında kalanlar, güneşin sıcak ışıklarını bir daha aynı şekilde hissedemezler.

İhanet İle İlgili Sözler - köpeklerin kardeşliği aralarına kemik

İhanet, bir insanın karakterini değil, karakteri olmayan bir insanın yüzünü gösterir.
İhanet, bir hırsız gibi sessizce gelir ve sevgiyi çalar, ardında sadece yıkıntı bırakarak gider.
İhanet, bir çığ gibi başlar, küçük bir kar tanesinden büyüyerek yıkıcı bir güce dönüşür.
Anlamlı bir hayat yaşamak istiyorsan başkalarının gözüne girecek kadar küçülme!
İhanet, bir kitabın sonunu yazan kalem gibidir; bir kere düştü mü, geri almak imkansızdır.
İhanet, insanın iç dünyasında açılan bir yara gibidir. İyileşse de izi hep kalır.

İhanet İle İlgili Sözler - İhanet, bir köprüyü yıkan deprem gibidir. Geride kalanlar, yeniden inşa etmeye çalışsalar da hiçbir şey eskisi gibi olmaz.

İhanet, güçlü bir rüzgar gibi, etrafındaki her şeyi sarsar ve düşürür.
İhanet, bir karanlığın çöküşüdür, geride bıraktığı izler uzun süre silinmez.
İhanet, bir sınavdır; kim dayanabilirse, gerçek dostlukları hak etmiştir.
İhanet, bir gülü dikeniyle sevenin elinde bırakır, acısıyla hatırlatır.
İhanet, bir aynanın kırılması gibidir; parçaları bir araya gelmez ve eski yansıma kaybolur.
İhanet, sevgiyi zehirleyen bir hançer gibidir; derinlere saplandığında, izi asla kaybolmaz.

İhanet İle İlgili Sözler - dibini görmediğin suya dalmadığın gibi

İhanet, güvenin sütunlarını yıkar ve aşkın sarayını enkaz haline getirir.
İhanet, bir masalın sonunu beklenmedik bir şekilde bozan karanlık bir karakterdir.
İhanet, birinci şahıs bakış açısında yazılan hüzünlü bir hikayedir.
İhanet, bir göz kırpması gibi anlık olabilir, ancak bıraktığı etki ömür boyu sürebilir.
İhanet, insanın kalbindeki kapıyı hızla çalan bir hırsızdır.
İhanet, bir meydan okuma gibidir; kim güçlü kalır, kim zayıflar, o zaman ortaya çıkar.

İhanet İle İlgili Sözler - hiç bir zaman doğru insan çıkmaz karşına, ya zaman yanlıştır ya da insan

İhanet, masum bir güvenin gölgesinde dolaşan karanlık bir hayalettir.
İhanet, bir dostun sırtından bıçak saplamak değil, aynı zamanda kendi ellerini de kirletmektir.
Sana bir kez ihanet eden kişinin sana tekrar ihanet edeceğinden emin ol.
İhanet, tamamen teslim olmayı bilmeyenler için bir çıkış yoludur. Para uğruna ihanet sözleri
Türk ol, Kürt ol, Çerkez ol, Laz ol, roman ol, Arap ol. Her ne olursan ol vatan haini olma.
İhanet, sadakatin çalınmasıdır. Çalındığında ise hiçbir zaman eski haline geri getirilemez.
Etme sırtını duvardan başkasına emanet, en kralının bile içinde vardır bir nebze ihanet.
Artık bedenimi unuttum, kalbimle yaşıyorum ve ihanetinin bedelini kalbimle can çekişerek veriyorum.
Sana olan aşkımı gözyaşlarımla sularken, beni bir yalan hayat uğruna bırakıp gitmene dayanamaz bu yüreğim.
Aşkım ne zaman dağlar sahili, mehtap geceyi dünya dönmeyi unutursa, ben de seni o zaman unutacağım.
Gülümse hayata, gülümse yaptıklarına, sen sadece gülümse aldatarak çekip gidişlerine.
Kır kalbimi gönlün olsun. Al her şeyim senin olsun. Şimdi başka kollardayım, bu da sana kapak olsun.
Aldatmak da varmış benim gibi seveni, umarım sen de benim gibi olursun, seversin deli gibi birini, yaşarsın ihanetin en güzelini.
Bak dostum, körden değil nankörden, yüzsüzden değil ikiyüzlüden, tipi bozuktan değil sütü bozuktan korkacaksın.
Etme sırtını duvardan başkasına emanet; en kralının bile içinde vardır bir nebze ihanet!
Annem sürekli hiçbir şey yemiyorsun, kurudun kaldın deyip duruyor; ben ne kazıklar yiyorum kimse bilmiyor.
Kim bilir, masalınızın kahramanı, başka bir hikâyenin figüranı olmaya gitmiştir belki de.
Seni düşünürken fark ettim aldatmaları, senin sözlerin aklıma geldikçe anladım yalanlarının tertemiz duygularıma ihanetini.
Aşkı değil nefreti sevdim seninle. Sadece gülmeyi değil ağlamayı da öğrettin ihanetinle! Yazarlardan ihanet sözleri
Yalanların kucağında kaldım çaresiz, sana inanırken yarım kalmışım, şimdi anladım, sensiz. Kısa ihanet Sözleri
Sana nefes aldığım sürece dua edeceğim sanma ki mutlu ol diye, sen de sev ve benim gibi aldatıl, sen de sev benim gibi yan diye.
Ölüm gibi sessiz geldi ihanetinin haberi, gözyaşlarım isyan ediyor sana ve yalan sevgine, şimdi al git bana bıraktığın umutları da.
Bugün seni aldatan yarın başkasında aldanır. Yalanla yıkanan yüz ihanetle kurulanır. Unutma! Acı ihanet Sözleri
Sanırım hayatımın en güzel dönemlerini seni düşünüp, başkalarına şans vermeyerek harcadım. Aldatma İhanet Sözleri
Kurnazlıkların en incesi, bize kurulan tuzaklara düşer gibi görünmeyi iyi bilmektir. ihanet sözleri, dost
İhanet, bir köprüyü yıkan deprem gibidir. Geride kalanlar, yeniden inşa etmeye çalışsalar da hiçbir şey eskisi gibi olmaz.
Seni sordum sokak lambalarına; bekleme boşa gelmez dediler. Boynumu büküp de baktım onlara, halime bakıp zavallı dediler.
Bu topraklarda mülk milletindir, millet Türk'tür. Türklük bu toprakların varlığının teminatıdır, ilelebetde öyle kalacaktır.
Kenardan geçeyim yol senin olsun. Ben zehir içeyim su senin olsun. Bir tane sevgili bulmuşsun hayırlı olsun. Bir tane de bende var haberin olsun.
Birinin hayatına öylece girip, onlar için değerli bir hale gelip, sonra da çekip gidemezsin öylece.
Kimse aldatıp da kandırdığını sanmasın, kimse aklını da kullandım sanmasın. Yalanlar yalancıların acizliği, yutanlar inanların gerçek sevgisini gösterir.
Söndürdün tüm yangınları, yitirdin artık yalanları. Kaldı mı söyleyeceğin söz, git hadi, al valizini, kendi yalan diyarına, aldatmalarını da alıp git.
Seni sordum sokak lambalarına; bekleme boşa gelmez dediler. Boynumu büküp de baktım onlara, halime bakıp zavallı dediler.
Aşkımız su üzerine yazılan bir masaldı, göz kirpimi kısalığında kelebeğin ömrü uzunluğundaydı. Kalbimizde bir ömür boyu çekeceğimiz yaralar bıraktı.
Bilmeden yapılan hata yanlışlıktır, bilerek yapılan hata ise ihanettir.
Buruk hasret dolu geceleri öldüreceğim bir gün, bu ayrılık şarkılarını kurşuna düzeceğim. Seni benden ayırdığı için kaderimi mahkemeye vereceğim.
Yürek söz vermişse dönülmez. Yâre gönül vermişse inkâr edilmez. Bizde yürek zedelenir ama sevgiliye ihanet edilmez.
An gelir insan gülerken ağlarmış. Gözyaşları sel olup kalbine akarmış. Kahkaha bir maske derler biri misin? İnsan sevdiğinden ayrılınca bu maskeyi takarmış.
Adını kalbime aşkla kazımıştım boş ver aldırma, belki bir gün silerim. Güzel bir rüyayı gerçek sanmıştım. Seni sevdiğim için özür dilerim.
Gözlerim senden başkasını görmezken, senin gözün benden başka herkesi görecek kadar genişmiş, gözlerin gibi midenin de geniş olması normal, hoşça kal.
En güzel yarınlar senin olsun, ömrün mutlulukla dolsun çünkü sen buna layıksın. Eğer gün gelir de beni unutursan inan ki gülüm canın sağ olsun.
Senin gibi yalan gülücükler atacağıma, kendim gibi gerçek olan gözyaşlarımla avutmasını da bilirim kendimi.
Sana baktığımda hayat sen sanmışım benim için, ama şu an baktığımda anlıyorum ki sen ihanetin yüzüymüşsün, senin ihanetinin eseridir gözyaşlarım.
En değerli şey sen oldun ve birden en değersiz... İkisini de sen istedin geldin ve gittin. Sadece izlemekle yetindim.
Gözlerim yollarda bekletme ne olur, bu aşka bir hüzün ekletme ne olur, bana sensizliği öğretme ne olur, yokluğun cehennem, cennetim sensin.
Buruk hasret dolu geceleri öldüreceğim bir gün, bu ayrılık şarkılarını kurşuna düzeceğim. Seni benden ayırdığı için kaderimi mahkemeye vereceğim.
Bir gün gelir sen de ağlarsın, işte o zaman belki beni anlarsın ve sonra ihanetin acısını yaşarsın, yaşadıkça belki aşktan ders alırsın.
Ne zaman seni düşünsem yalanlar geliyor aklıma, gelen yalanların arasında saklı ihanetinin bedeli... Helal olsun sana, aldattın beni.
Gitmek mümkün olsa gitsem uzaklara, sevmesem seni, yaksam yüreğimi, savursam küllerimi dağlara denizlere, yeşerirdi küllerim sana olan sevgimle.
Yalanlarına yalanlarımla cevap vermek istemiyorum, gözlerime bak ki ne kadar yalancı olduğunu gör, gözlerim anlatsın sana gerçekleri.
En mutlu gününde yanında yoksa onunlayken bile onsuzluğu yaşıyorsan bil ki terk edilmişsindir yalnızlığı yaşıyorsun ama bilmeden.
Ağlayışım terk edip gidişine değil. Ben; sensizken senden diye sensizliği de sevmiştim. Sen; seninle birlikte sensizliği de alıp gittin.
Ben bir ömür gözyaşı hapsine mahkum edilmişken, senin gerçek sandığın sahte aşklarla, gülümseyecek olan gözlerin beni her gün bir kat daha öldürüyor.
Gül filizlendiği günden itibaren güneşe aşıktır. Her ne kadar güneş her gece ayın görkemine kapılıp gülü bıraksa da, gül yıldızlara kanıp güneşi unutmaz.
Düşlerim vardı görmekten korktuğum, hislerim vardı söylemekten korktuğum, şiirlerim vardı yazmaktan korktuğum, şimdi sen varsın kaybetmekten korktuğum.
Şimdi bir mevsim değil, bir hayat girdi aramıza. Ne sen dönebilirsin artık geriye ne de ben kapıyı açabilirim sana. Yalan ve aldatma ile ilgili Sözler
Seven insanı bilmez sevilen, seven insanın halinden anlayamaz sevilen ve sevilen aldatır, seven yanar benim gibi ama sevilen bilmez içimin yandığını senin gibi.
Güller anlatsın sana olan sevgimi. Güller anlatsın yalnızlığımı, çaresizliğimi, yavaş yavaş eriyen yüreğimi güller anlatsın. Ben anlatamadım, güller anlatsın. Whatsapp ihanet Sözleri
Hayatta kimse için ağlamaya değmez, ağlamaya değenler zaten ağlatmaz. Bir gün ağlaman gerekirse başını dik tut ki gözyaşların seni ağlatan kişi kadar alçalmasın.
O gözlerinle bağlanırdım yeniden hayata gülüşlerin vardı beni saran hayata, sen konuşunca huzur bulurdum kendi dünyamda, şimdi ihanetinle sessizliğin içinde ağlıyorum acılarla.
Kırbaç yedi kalbim ihanetinle, duygularım çöktü, sayende aldatmanın bedelini yaşıyorum şimdi sessiz günlerimde haykırıyorum içimden lanet olsun sana lanet olsun seni seven saf duygularıma.
Kimilerinin alışkanlıkları yaşam tarzları, kimilerinin yalanları alışkanlıkları olmuş. Hayatını aldatmalarla süslediğini zannedenler, zehir zemberek sarhoşlar, göremeyecek, anlayamayacak kadar zil zurna.
Gözlerini kaçırdığında anladım bitmiş bana olan sevgini. Peki, o zaman neden yalan attın? Söyleseydin gerçeği ben de giderdim sessizce hayatından. Şimdi anladım ki saygın da bitmiş, elveda yalancı sevgili.
Aramıza yollar, yabancı kollar, zor yıllar girdi. Ümitlerimi, saf sevinçlerimi derken seni kaybettim. Bir iki sözle birkaç şarkıyı, adaletsiz yargıyı, bir de bu talihsiz yazgıyı kalbime kaydettim.
Birini unutmak istiyorsan, onun adını kumlara yaz, sabahleyin dalgaların ve fırtınanın onu sildiğini göreceksin. Eğer birini seviyorsan, onu kalbine yaz ki hiçbir fırtına ya da dalga onu silemesin.
Sen yalanlarınla mutlu ol, gerekirse ben gerçeklerin içinde ağlamasını da öğrenirim, nasıl olsa her gözyaşı bir gün mutlaka yerini gülüşlere bırakır ama senin gibi yalanlar her zaman sahte olanları yaşar, şu an gibi.
En iyi savaşı olan sömürgeciliği kullanır insan. Ağlar bazıları, bazıları gülerek yapar bu işlemi, hem de kime güldüğünü bilmeden. Aldatır ya sanır ki karşıdaki yedi yalanı, aslında ta kendisidir aldatan insanı.

Güzel Sözler İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL