Aldatmak İle İlgili Sözler Aldatan Sevgiliye ve Dostlara Aldatılma Sözleri

Aldatmak aldatılanı değil, aldatanı küçültür aslında, fakat utancı yaşayan aldatılan olur genellikle. Bunun sebebi zaten aldatanda kızaracak yüz olmamasıdır, kendini zararda değil aklınca karda görmesidir. Aldatanı affetmek, aldatmayı ona yakıştırmaktır aynı zamanda, ondan ve içinizdeki yaradan kurtulup yolunuza devam edebilmenin anahtarıdır.Aldatmak İle İlgili Sözler Aldatan Sevgiliye ve Dostlara Aldatılma Sözleri başlıklı sayfamızda aldatmak ve aldatılmaya dair bir çok ağrı fakat anlamlı güzel kapak sözleri bulabilirsiniz.

Aldatmak İle İlgili Sözler Biri sizi bir defa aldatırsa suç onundur. İkinci defa aldanırsanız bilin ki suç sizindir. Sarah Bernhardt

Aldatmak ve Aldatılmak İle İlgili Güzel Sözler

Affettiğim şeyleri ben yapsam affetmezlerdi. Dostoyevski
Kaldır başını… Aşk belden yukarıda sevgili!
Gözü aldatmak kolaydır ama kalbi aldatmak zordur.
Meğer güzel sandığım gülüşünde saklıymış kahpeliğin!

Aldatmak İle İlgili Sözler Aldatanı affetmek, aldatmayı ona yakıştırmaktır aynı zamanda, ondan ve içinizdeki yaradan kurtulup yolunuza devam edebilmenin anahtarıdır. İhsan Vural

Sevmek nedir bilirdim önce bende sevdim ölmeden önce…
Aldatmaların en kötüsü kendi kendini aldatmaktır. Platon
Az gözyaşı dökmedim gidişine şimdi dönmek istiyormuş git işine.
Ona gülmeyi ben öğrettim, o başkasına gülmeyi tercih etti.

Aldatmak İle İlgili Sözler Kurnazlıkların en incesi, bize kurulan tuzaklara düşer gibi görünmeyi iyi bilmektir. François de La Rochefoucauld

Seni bir daha sevmek mi? Çıkmaz sokak olsan, tünel kazarım.
Kimine duadır, kimine de beddua; kime ne yaşattıysan onu yaşa.
Ne kazandın bilmiyorum ama umarım beni kaybettiğine değmiştir.
İhanet meslek dalı olarak ilan edilmeli çünkü birçok ustası var.

Aldatmak İle İlgili Sözler İnsan bazen hayatına birisi girdiği zaman değil de hayatından çıktığı zaman seviniyor.

Her şeyden vazgeçtim sen beni aldattın ya ben işte şimdi bittim.
İçki teselli vermiyor seven gönül avunmuyor bugün benim kafam bozuk.!
Çok söze gerek yok; herkes kimliğini cebinde, kişiliğini benliğinde taşır.
Kırdıysa sessiz kal. Sessizliğinden kırıldığını anlamıyorsa onsuz kal.
O yapmaz diye bir şey yokmuş. O yaparmış ama ben çok safmışım.
Ne zaman pişman olursun biliyor musun? Yarım bıraktığını başkası tamamladığında…

Aldatmak İle İlgili Sözler Herkesi bir defa, bazılarını her zaman aldatabilirsiniz. Ama herkesi her zaman aldatamazsınız. Abraham Lincoln

Unutma, senin küle çevirdiğin kalbe, bir başkası üfleyerek can verir.
Kırdıysa sessiz kal. Sessizliğinden kırıldığını anlamıyorsa onsuz kal.
Yürekli bir kadının başı, yüreksiz bir erkeğin omzuna ağır gelir! Nazım Hikmet
Belki yatağını bir şekilde ısıtabilirsin ama yüreğini nasıl ısıtacaksın bakalım.
Bana akıl verme çünkü sana bir şey kalmaz. Sen aklını kendine sakla yoluna git.
Keşke tanımasaydım seni demiyorum. Ama keşke tanıdığım gibi kalsaydın.

Aldatmak İle İlgili Sözler Seni bir daha sevmek mi? Çıkmaz sokak olsan, tünel kazarım.

Giderken ardından şöyle bir baktım da, zaten sende bu aşkı taşıyacak göt yokmuş.
Sen hayatımdan çıkınca hayatımı şöyle bir tarttım hiçbir şey eksilmemiş.
İnsan bazen hayatına birisi girdiği zaman değil de hayatından çıktığı zaman seviniyor.
Keşke karpuz seçtiğim gibi seçseymişim seni; çünkü senin anladığın sevgi buymuş.
Ben seninle hayata sarılmak isterken sayende hayattan kopmak için kendimi feda ettim.
Yürekli bir kadının başı, yüreksiz bir erkeğin omzuna ağır gelir. Nazım Hikmet

Aldatmak İle İlgili Sözler İhanet meslek dalı olarak ilan edilmeli çünkü birçok ustası var.

Fazla değer vermeyeceksin karşındakine güvenip ihanet ettirmeyeceksin kendine!
Unutma gün gelir devran döner. Arasın bu beni başkasında bulamazsın aynı aşkı başkasında!
Bugün seni aldatan yarın başkasında aldanır. Yalanla yıkanan yüz ihanetle kurulanır. Unutma!
Gülümse hayata gülümse yaptıklarına sen sadece gülümse aldatarak çekip gidişlerine…
Giden unutur kalan hep yanar demişler senin gibi aldatanlarında ALLAH belasını versin demişler…
Devran döner bir gün yaptığını da biri yapar sana, sen benim gibisini bul da o zaman küfret bana…

Aldatmak İle İlgili Sözler Ne kazandın bilmiyorum ama umarım beni kaybettiğine değmiştir.

Bir kadın söyleyeceği çok şey olduğu halde susuyorsa, erkek artık tüm şansını kaybetmiştir.
Aldatanı affetmek, aldatmayı ona yakıştırmaktır aynı zamanda, ondan ve içinizdeki yaradan kurtulup yolunuza devam edebilmenin anahtarıdır. İhsan Vural
Ben iyi niyetimle bugün kaybederim. Sen karaktersizliğinle bir ömür kaybedeceksin.
Bugün seni aldatanı, yarın bir başkası aldatır. Yüzünü yalanla yıkayan, ihanet ile kurulanır.
Varlığın bana bir şey katmamıştı ki, yokluğun acı gelsin benden bir şeyler götürsün.
Sende vazgeçilmez olduğunu bil diye yazıyorum buraya; senin ayarında çok var piyasa da.

Aldatmak İle İlgili Sözler Kimine duadır, kimine de beddua kime ne yaşattıysan onu yaşa.

İnsan bazen hayatına birisi girdiği zaman değil de hayatından çıktığı zaman seviniyor.
Sen kendini bulunmaz bir Hint kumaşı sandın ama sana da bir gün makası vuran bulunur elbet.
Sana verdiğim değeri bir köpeğe verseydim en azından şimdi kapımı bekliyor olurdu.
Acaba bende ki sevgi sana yetmedi mi, yoksa sana verdiklerim seni yeterince tatmin etmedi mi?
Sana da bir şey demiyorum kalbine o kadar girip çıkan varken, benim yokluğum koymaz sana.
Unutma senini için başkasından vazgeçen, birgün mutlaka başkası için senden vazgeçer. Mevlana

Aldatmak İle İlgili Sözler Unutma senini için başkasından vazgeçen, birgün mutlaka başkası için senden vazgeçer. Mevlana

Ben bana değer verenin hiç elini bırakmadım, elimi bırakanları da bir daha “adam” yerine koymadım.
O gittiğin kişi de kısa zaman da anlayacak ne mal olduğunu; ondan sonra basacak tekmeyi g*tüne.
İnsan her şeyi zamanla öğreniyor öyle herkese hemen değer verip g*tünü kaldırmamayı da öğreniyor.
Benden sonra gelen beni sana unutturur. Ama unutma hayat insana tükürdüğünü yalatmaz yutturur.

Aldatmak İle İlgili Sözler Kırdıysa sessiz kal. Sessizliğinden kırıldığını anlamıyorsa onsuz kal.

Ben bana inananı hiç yarı yolda koymadım yarı yolda bırakanı da bir daha hiç ”adam” yerine koymadım.
Benden sonra gelen sana beni unutturur ama unutma ki hayat insana tükürdüğünü yalatmaz yutturur.
Aşkım ne zaman dağlar sahili, mehtap geceyi dünya dönmeyi unutursa, bende seni o zaman unutacağım.
Artık bedenimi unuttum, kalbimle yaşıyorum ve ihanetinin bedelini kalbimle can çekişerek veriyorum.

Aldatmak İle İlgili Sözler Affettiğim şeyleri ben yapsam affetmezlerdi. Dostoyevski

Yaşarken toprağın altına soktun beni ihanetini görmemek için bitirdim sana olan sevgimi elveda sana.
Garip değil mi? Yüzüne gülecek kadar dost sandığın kişiler, aslında arkandan konuşacak kadar yüzsüzler.
Biri sizi bir defa aldatırsa suç onundur. İkinci defa aldanırsanız bilin ki suç sizindir. Sarah Bernhardt
Sende öğrenirsin bir gün aldata aldata aldanmayı. İşte o zaman gözlerin dolar ama utanacak yüzün kalırsa.
Bir ben miyim diye baktım ki etrafıma hepsi doğuştan dertli, Benim gibi sevenler, sevip sevilmeyenler...!!
Allah’ım beni öyle bir son bahar ayazında canımı al ki, sevdiğim mezarıma koyacak tek bir gül bile bulamasın.

Aldatmak İle İlgili Sözler Sana verdiğim değeri bir köpeğe verseydim en azından şimdi kapımı bekliyor olurdu.

Dertlerime bir yenisini ekliyorum seninle başlayıp saf duygularımla sonuçlanan ve aldatmanın cezasıyla biten…
Ben sana inansaydım senin için savaşırdım. Savaşsaydım mutlaka kazanırdım. Artık vazgeçtiklerim kadar özgürsün!
Bakma artık arkana yolun açık olsun Adın ihanet olsun, Sana harcadığım Zamana lanet verdiğim değer haram olsun.
Çok sevdim seni çok istedim seninle mutlu günleri yaşamayı ama benim yaşadığım tek şey aldatılmanın bedeliymiş.
Hani bitmezdi bu aşk? Hani birbirimiz için vardı en güzel yarınlar, hepsi yalan oldu hepsi ihanetinle parçalandı.
Herkesi bir defa, bazılarını her zaman aldatabilirsiniz. Ama herkesi her zaman aldatamazsınız. Abraham Lincoln

Aldatmak İle İlgili Sözler Giderken ardından şöyle bir baktım da, zaten sende bu aşkı taşıyacak göt yokmuş.

Kurnazlıkların en incesi, bize kurulan tuzaklara düşer gibi görünmeyi iyi bilmektir. François de La Rochefoucauld
Aslında bir insanın gözyaşı; gülüşünden daha samimi ve tatlıdır. Çünkü unutma, her gülüşün altında bir ihanet saklıdır.
Mesaj atmazsın anlarım, aramazsın anlarım, ilgi göstermezsin onu da anlarım. Beni başkasıyla görürsen onu da sen anla!
Yatağını ısıtmak için dilediğin kadar ten gezebilirsin. Yüreğin ısınmadıkça hangi bedende olursan ol, daima üşüyeceksin!
Mesaj atmazsın anlarım, aramazsın anlarım, ilgi göstermezsin onu da anlarım. Ama beni başkasıyla görürsen onu da sen anla…
Seni düşünürken fark ettim aldatmaları, senin sözlerin aklıma geldikçe anladım yalanlarının tertemiz duygularıma ihanetini.
Hani derler ya; dünyaya bir kere daha gelsem yine seni severim, diye. Değil seni sevmek, yanından geçenin Allah belasını versin.
Aslında sen beni aldatmadın; ben senden kurtulmak için aldandım. Haydi, yolun açık olsun yokluğum sana kol gibi koysun.
Aldanmıştım gülün yüzüne, masum duruşuna, insan gibi görünen yüzüne. Ama bilemezdim ikiyüzlü olduğunu, insan değil bir yavşak olduğunu.
Eğer mutlu olmayı hak etmek istiyorsan bir insanın kalbinde olmayı bileceksin, yoksa her insanın yatağında olmakla olmaz bu iş.
Eğer bir gün geri dönmek istersen bende her zaman yerin hazır; çekinmeden gelebilir kapımda köpeğimin yerinde durabilirsin.
Sana nefes aldığım sürece dua edeceğim sanma ki mutlu ol diye sende sev ve benim gibi aldatıl sende sev benim gibi yan diye
Ne zaman seni düşünsem yalanlar geliyor aklıma... Gelen yalanların arasında saklı ihanetinin bedeli helal olsun sana aldattın beni.
Ağzımın tadı yoksa hasta gibiysem, boğazımda düğümleniyorsa lokmalar, buluttan nem kapıyorsam, inan hep güzel gözlerinin hasretindendi.
Paramparça ettin sana olan duygularımı, ben senin için sevmiştim hayatı, şimdi görüyorum ki aldatmakmış senin için tek doğru yalan.
Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz. Her şeyi unutur da şu gönlüm bir seni unutamaz.
Ağlayışım terk edip gidişine değil. Ben; sensizken senden diye sensizliği de sevmiştim. Sen; seninle birlikte sensizliği de alıp gittin.
Ben sensiz mutlu olmayı öğrendim sensiz nefes alıp gülmeyi öğrendim, sen ise aldatmayı öğrendin aldatarak mutlulukları bitirmeyi öğrendin.
Adını kalbime aşkla kazımıştım boş ver aldırma belki bir gün silerim. Güzel bir rüyayı gerçek sanmıştım. Seni sevdiğim için özür dilerim.
Akılsız adam mutluluğu uzaklarda, Akıllı ise O’nu ayaklarını altında arar. Seninle olmak varken; Sensiz kalmak, Yaşamak dururken ölmek demektir.
An gelir insan gülerken ağlarmış. Gözyaşları sel olup kalbine akarmış. Kahkaha bir maske derler biri misin? İnsan sevdiğinden ayrılınca bu maskeyi takarmış.
Hayatta kimse için ağlamaya değmez. Ağlamaya değenler zaten ağlatmaz. Bir gün ağlaman gerekirse başını dik tut ki Göz yaşların seni ağlatan kişi kadar alçalmasın.
Ben gerçekten birine değer verirsem uğrunda her şeyi göze alır onun içi savaşırım. Ama birilerinden vazgeçtiysem verdiğim değere değmediğinden, beş para etmediğindendir.
Seni sevdim beni sevdiğin için sana taptım beni birazda olsa yüksek gördüğün için eh be vicdansız nerden bileyim beni aldatacağını lanet olsun lanet o sana şimdi Allah'ından bul.
Kırbaç yedi kalbim ihanetinle, duygularım çöktü sayende aldatmanın bedelini yaşıyorum şimdi sessiz günlerimde haykırıyorum içimden lanet olsun sana lanet olsun seni seven saf duygularıma.
Aramıza yollar, yabancı kollar, zor yıllar girdi, ümitlerimi, saf sevinçlerimi derken seni kaybettim. Bir iki sözle birkaç şarkıyı, adaletsiz yargıyı, Birde bu talihsiz yazgıyı kalbime kaydettim.
Seni sevdim beni sevdiğin için sana taptım beni birazda olsa yüksek gördüğün için eh be vicdansız nerden bileyim beni aldatacağını lanet olsun lanet o sana şimdi Allah’ından bul
En çok neye üzülüyorum biliyor musun seninle geçirdiğimiz günlere değil, seninle boşa geçen gençliğime, pekguzelsozler.com boşa geçen zamana, keşke bir insana harcasaydım bu kadar zamanımı.
Sanma sen gidince her şey bitti, sanma sen beni aldatınca dünyam yıkıldı. Ben yeniden doğar, yeni insanlar bulur hayatıma devam ederim. Ya sen yalanlarınla yaşayabilecek misin?
Aldatmak ve aldatılmak ile ilgili sözler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Güzel Sözler İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL