Üzülmek İle İlgili Sözler, Üzülme Hakkında Felsefi Kısa Güzel Üzüntü Sözleri

Aslında yaşadığımız üzüntüler bazen bizleri çok daha büyük üzüntüler yaşamamıza engel olan kurtarıcılarımız olabiliyor. Zaten üzülmek olmasa mutlulukta olmazdı, her şey aslında zıttıyla vardır. Üzülmek İle İlgili Sözler başlıklı sayfamızda hem anonim filozofların üzülmek hakkında söylenmiş üzüntüye dair kısa felsefi sözlerini bulabilirsiniz.

Üzülmek İle İlgili Sözler, Üzüntü Hakkında Felsefi Kısa Güzel Sözler

Sayfa içi hızlı erişim menüsü:

Üzülmek İle İlgili Filozofların Güzel Sözleri

Üzülmek umurumda olsaydı dünyaya gelmezdim. — Beyza Alkoç
Sen üzülmek için yaratılmışsın, üzmek için değil. — Oğuz Atay
Üzülmek istemiyorsan; gönlün cahiliyle uğraşmayacaksın! — OT Dergi
Üzülmek çare olsaydı, hiçbir aşk yarı yolda kalmazdı. — Sezgin Kocabaş
Üzülmek, bir gemiyi denizin derinliklerinden kurtarmaz. — Aiz El-Karni
İnsan üzüntülerini anlatarak, başkasını memnun etmemeli. — Emıle Zola

Üzülmek İle İlgili Sözler, Üzüntü Hakkında Felsefi Kısa Güzel Sözler

Üzülme! Ayağına batan dikenler, aradığın gülün habercisidir. — Hz. Mevlana
Milletini sevmek ancak onun için durmadan üzülmek anlamına geliyor. — Oğuz Atay
Kimseye göstermem üzüntümü. Gündüz gülerim, geceleri yalnız ağlarım. — Oğuz Atay
Bir insan, üzülmek yerine akıllanmayı tercih ettiği zaman ondan korkun. — Arda Erel
Bazı zamanlar yapayalnız kalmak, yalnız başıma üzülmek istiyor canım. — Dostoyevski
Üzülmek kolaydır. Üzülmek çok kolaydır ve kimseye bir yararı olmaz. — Stephen King

Üzülmek İle İlgili Sözler, Üzüntü Hakkında Felsefi Kısa Güzel Sözler

Üzülmek ve üzmek istemiyorsan eğer; her yaptığını, akıl ve vicdanla yap. — Zata
Geçen vakti kaybettiğine üzülmek, ayrı bir vakit öldürmedir. — Abdulfettah Ebu Gudde
Sahip olmadığımız şey için üzülmek, sahip olduğumuz şeyi israf etmektir. — Ken Keyes
Ardından mutlu olacağın üzüntü, sonunda üzüleceğin mutluluktan iyidir. — Atakan Korkmaz
Gözyaşı dökmek için illa üzülmek mi gerekiyordu? Soğan koklasak olmaz mı? — Khaled Hosseini
Bir kadının en çaresiz olduğu an gözyaşlarını kendi eliyle sildiği o andır. — Bob Marley

Üzülmek İle İlgili Sözler, Üzüntü Hakkında Felsefi Kısa Güzel Sözler

Dünya malı için üzülmek kalbe zulmet, ahiret için üzülmek ise kalbe nurdur. — Hz. Osman r.a.
Üzülmek ve acı çekmek, büyük bilinçler ve derin yürekler için her zaman zorunludur! — Dostoyevski
Ölüyor olmak, üzülmek gereken şeylerden sadece biri. Ya mutsuz yaşamaya ne demeli? — Mitch Albom
Arkasından sevineceğin bir üzüntü, sonunda üzüleceğin bir sevinçten, daha iyidir. — Sadi Şirazi
Birisinin ölümüne üzülmek bile, o kimse için bambaşka bir ölüm düşlediğiniz içindir. — Şule Gürbüz
Üzülmek, yarının sıkıntısından bir şey eksiltmez. Sadece, bugünün gücünü tüketir. — A. J. Cronin

Üzülmek İle İlgili Sözler, Üzüntü Hakkında Felsefi Kısa Güzel Sözler

Üzgün görünüyorsun azizim diyorlar. Üzülmek mi? O da ne? Hissizim artık diyemiyorum. — Nazan Arısoy
İki kişiye üzülmek gerekir: Her gün vebal yüklenen kimse ile hiçbir hayır işlenmeyen kimse. — Beydeba
Küçük üzüntüler sineklere benzer, biraz hareket ve biraz eylemle onları kovabiliriz. — Gustav White
Belki de kaybettiklerine üzülmek için ayıracağın zamanı kazanabileceklerin için harcamalısın. — Ahmet Batman
Yaşlandıkça daha az mutsuz olacağına inanırdın, çünkü o zaman üzülmek için gerekçelerin olacaktı. — Edouard Leve
Doğmuş olmak için doğmadığına inan ki, bu dünya da üzüntünün sonu yok, ama mutluluğun vardır. — Atakan Korkmaz

Üzülmek İle İlgili Sözler, Üzüntü Hakkında Felsefi Kısa Güzel Sözler

Dünyaya çok önem verip üzülmek kalbi karartır. Ahirete önem verip üzülmek ise kalbi nurlandırır. — Hz. Osman (r.a)
Üzülme! Bir şey olmuyorsa ya daha iyisi olacağı için ya da gerçekten de olmaması gerektiği için olmuyordur. — Mevlana
İnsanın hatalarından birisi de, değiştirilemeyecek ve düzeltilemeyecek şeyler hakkında, üzüntüye kapılmasıdır. — Cicero
Hayallerini cüssene göre belirle, çünkü hayalin ne kadar büyük olursa, kırıklığı da o kadar büyük olur. — Atakan Korkmaz
Üzülme! Çünkü Yaradan umudu en çaresiz anlarda yollar. Unutma, yağmurun en şiddetlisi en kara bulutlardan çıkar. — Mevlana
Üzüntü, size hareket halinde olduğunuz zamanlarda değil; fakat günlük işlerinizi bitirdiğiniz anda musallat olur. — James L. Mursell

Üzülmek İle İlgili Sözler, Üzüntü Hakkında Felsefi Kısa Güzel Sözler

Sevdik sustuk. Yandık sustuk. Üzüldük sustuk. Yalnız kaldık yine sustuk. Tek bir şey konuşturdu bizi. O’na (c.c.) sığındık. — Mevlana
Üzülme değmez sözünü duymaktan sıkıldım. Değmeyenlere zaten üzülmem. Üzüldüğüm şey; değmeyenlere yüreğimin değmiş olması. — Cemal Süreya
Dostun üzüntüsüne acı duyabilirsin, bu kolaydır; ama dostun başarısına sempati duyabilmek, sağlam bir karakter gerektirir. — Oscar Wilde
Bir hayli kırgınım. Kime olduğunu, neden olduğunu bilmeden. Belki hayata, belki kendime, belki de dilimden düşmeyen keşkelere. — Can Yücel
Niye üzülüp ağlarsın can? Bırak sevmeyen gitsin. Dua et Rabbim seni terk etmesin. İşte O (c.c.) terk ederse, gerçekten bitersin. — Hz. Mevlana
Nasıl olur da üzülürsün; Ne şuna ne buna, ne de bir başka şeye. Hiç üzülmek bilmeyen sen; nasıl olur da üzülürsün, nen seni düşünürken. — Henrik Nordbrandt

Üzülmek İle İlgili Sözler, Üzüntü Hakkında Felsefi Kısa Güzel Sözler

Dünya malına tapıyorsun; şehvet ve şöhret peşinde koşuyorsun; istediğini alamayınca da üzülüyorsun, içine düştüğün acıklı hali anla da aslının aslına doğru gel. — Hz. Mevlana
Bırak, kader ve üzüntü kuşları, başının üstünden geçsinler. Sen onları değiştiremezsin; fakat onların saçlarının arasında, kendilerine yuva yapmasına engel olabilirsin. — Çin Atasözü
Gördüm ki üzüntülerimin yarısı, açıkça bir karara vardığım zaman, kendiliğinden yok olup gitmektedir. Diğer yarısı da vardığım karar üzerinde harekete geçtiğim, zaman kaybolmaktadır. — Dale Carnegie
Üzüntü, korkunun insan kafasında açtığı yarıktaki, ince bir akıntıdır. Onun büyümesine müsaade edilirse o küçük akıntıdan, bütün öteki düşünceleri içine alıp akıtan, bir kanal olur. — Arthur Sommers Roche

Üzülmek İle İlgili Kısa Anonim Sözler

Birlikte sevinmek değil, birlikte üzülmek arkadaş yapar.
Gözyaşlarımın sela’sı yok, kimin öldüğünü bilemezsin….
Sahip olduklarını sevinmeyen bir kişi asla mutlu olamaz.
Sanki gözümü ilk açtığımdan beri varmışsın gibi geliyor…
Sizi üzenlerden uzak durun. Hayat üzülmek için çok kısa.
Yangını çıkardıktan sonra küllere bakıp üzülmek boşunadır.

Üzülmek İle İlgili Sözler, Üzüntü Hakkında Felsefi Kısa Güzel Sözler

Üzülmek istemiyorsan, Allah’tan başkasına bağlanmayacaksın.
Zamanın üstesinden gelemediği ve azaltamadığı üzüntü yoktur.
Üzülmek bir geçmez saattir ve anılar yaşadığının tapusudur.
Üzülmek istemiyorsan; gönlün cahiliyle uğraşmayacaksın Kolektif
Guslü sendin kalbimin. Unutma, mahşerde ruhum senden sorulur.
Gidenler geri dönmediklerine üzülmek zorunda değil. Ray Bradbury

Üzülmek İle İlgili Sözler, Üzüntü Hakkında Felsefi Kısa Güzel Sözler

Yokluğunu hissetmediğin bir şeyi kaybettiğin zamanda üzülmezsin.
Gidenlere üzülmek yerine gelecek olanlara tebessüm et. Hasan Çep
Mutluluğa giden yol tektir, o da üzüntüleri bir kenara bırakmaktır.
Kalmıyor, aldığımız nefes dahi kalmıyor içimizde, kimse kalmıyor…
Yokluğunu hissetmediğin bir şeyi kaybettiğin zamanda üzülmezsin.
Mutluluğa giden yol tektir, o da üzüntüleri bir kenara bırakmaktır.

Üzülmek İle İlgili Sözler, Üzüntü Hakkında Felsefi Kısa Güzel Sözler

Tabutumun arkasından çığlık çığlığa ağlayacak tek varlıksın annem…
Hoşgöre hoşgöre, sonunda hiç görmek istemiyorsun insanların çoğunu…
Bizi üzeni, biz üzemiyoruz! Bu da peygamber sünneti susuyoruz işte…
Geçmişin başarısızlığına üzülmek, geleceğin fırsatlarını kaçırmaktır.
Çoğu insan seni üzerken, mutlu etmek için çok az insan olacak çevrende.
Bazı üzüntüler vardır gözyaşlarının bile uzanamayacağı kadar derindedir.

Üzülmek İle İlgili Sözler, Üzüntü Hakkında Felsefi Kısa Güzel Sözler

Artık şiir yazamayacak bir şair kadar incindim. Duygularım yerle yekzan…
İçimdeki çocuk çok mutsuz! Kimse bana oyuncak vermeye kalkmasın kırarım…
Üzüntü; insanı deli eden, basit daireler içinde dönmektir. -Dale Carnegie-
Elde edemediklerine üzülen bir kişi, sahip olduklarıyla asla mutlu olamaz.
İncitme sen ahbabını incinmeye senden. Bu alem-i fanide zarafet budur işte.
Gidişin beni öldürür mü sanıyorsun? Ben kendimden vazgeçmişim! Sende kimsin?

Dostun üzüntüsüne acı duyabilirsin, bu kolaydır, ama dostun başarısına sempati duyabilmek, sağlam bir karakter gerektirir. Üzülmek İle İlgili Sözler, Üzüntü Hakkında Felsefi Kısa Güzel Sözler

Sustum… İçimi sadece secdelere döküyorum. Zira insanlardan çok incindim…
Üzülmek denilen şeyin mekanizmasını işletmeyi unutmuştu. Sait Faik Abasıyanık
Elde edemediklerine üzülen bir kişi, sahip olduklarıyla asla mutlu olamaz.
Oyuncağın kırıldı diye üzülme çocuk. Büyüyünce kalbini paramparça yapacaklar.
Oyuncak ve insan kalbi çok benzer birbirine. Bazen tamiri olmaz ikisininde….
Eğer üzüntü bulutları tamamen başımı sarmışsa ya tuvalete, ya banyoya giderim.

Sizi üzenlerden uzak durun. Hayat üzülmek için çok kısa. Üzülmek İle İlgili Sözler, Üzüntü Hakkında Felsefi Kısa Güzel Sözler

Çocuk olmak istedim, nedensizce gülmek. Ama şimdi istediğim nedensizce ölmek…
Umutları öldürdüğümüz geceler vardır ya hani, ben her gece katliam yapıyorum…
Üzülmek hiçbir şeye çare değildir sadece yaraları kanatmak acıları tazelemektir.
Üzülmek kolaydır. Üzülmek çok kolaydır ve kimseye bir yararı olmaz. Stephen King
Sabır, hastalıkta Eyüp, hasrette Yakup, zindanda Yusuf, ateşte İbrahim olmaktır.
Üzgün insan hemen kendini ele verir. Çünkü onun saklayacak bir şeyi kalmamıştır. Üzüntü Sözleri

Zamanın üstesinden gelemediği ve azaltamadığı üzüntü yoktur. Üzülmek İle İlgili Sözler, Üzüntü Hakkında Felsefi Kısa Güzel Sözler

Flört ederken kalbimiz o kadar yüksek sesle atar ki, aklımızın sesini duyamayız…
Üzüntüler herkese anlatılmamalı; çünkü bazıları üzüntülerinizden mutluluk duyabilir.
Üzüntüler yalnızlıktan fazla büyür, bir sinek bir canavar olur. -Jean-J. Rousseau-
Bazı insanlar kendi mutluluklarını, başka insanları üzdükleri zaman elde ediyorlar.
Ne kadar az yüksekten uçarsan, düştüğün zaman o kadar az incinirsin.- Tibet atasözü
Dünya malı için üzülmek kalbe zulmet, ahret için üzülmek ise kalbe nurdur. Hz. Osman
Bazı dertler o kadar büyüktür ki gözler ağlamaz, sadece kalbin sessizce kan ağlar…
Üzgün insan hemen kendini ele verir. Çünkü onun saklayacak bir şeyi kalmamıştır.
Kimse bilsin istemem ağlarken güldüğümü. Ben herkesten gizlerim yaşarken öldüğümü…
Üzüntüler herkese anlatılmamalı; çünkü bazıları üzüntülerinizden mutluluk duyabilir.
Akıl almaz bir sabır benimkisi. Öldüğünü bile bile, yüreğimde bir ceset taşıyorum…
Sahip olmadığımız şey için üzülmek, sahip olduğumuz şeyi israf etmektir. Sally Thorne
Zaman, elbet soğutur bir gün kalbimi. Ahlar mı kalır içimde, anılar mı bilmeyeceksin!
Evet, değişen fazla bir şey yok. Üzülmek hâlâ hepimizin baba mesleği. İbrahim Tenekeci
Sensiz nefes alamıyorum diyen sevgili, günlerdir kimlerin suni teneffüsüyle yaşıyorsun!
Sabır ağrıları dindiren acı bir ot gibidir. Hem can yakar hem de tedavi eder. – Mevlana
Hayat bize büyük üzüntüler için dayanma gücünü, küçük üzüntüler için sabretmeyi öğretir.
Ve anlıyoruz ki, canından çok seven değil de, babası zengin olan kazanıyor bu hayatta…
Hayat bize büyük üzüntüler için dayanma gücünü, küçük üzüntüler için sabretmeyi öğretir.
Ayakkabım yok diye üzülüyordum, ayakları olmayan bir çocuk görene kadar. -Anatole France-
Dünya güzel olsaydı doğarken ağlamazdık, yaşarken temiz kalabilseydik ölürken yıkanmazdık.
Mesela bunca şeye rağmen bazılarının hala hiç içi sızlamıyor. Ben buna daha çok üzülüyorum.
Ne büyük zevktir beti benzi solana dek üzülmek: bütün dünyaya surat asmak. Jean-Paul Sartre
Kendisiyle sevineceğin şeyler az olsun ki, kaybettiğinde üzüleceğin şeyler de azalmış olsun.
Kendi derdi gevşeyip göğsünü rahat bırakınca, başkasına üzülmek daha kolay geliyor. Kolektif
Üzülmek istemiyorsan anahtar deliğinden bakmayacaksın, derdi sevgili yaşlı annem. Stephen King
Boş ver sen bana üzülme ben başımın çaresine bakarım, sen bana üzülünce kendine üzülemiyorsun.
Kaybettiğiniz bir şey için üzülmeyin, güneş yeniden doğduğunda ne yapacağınızın planını yapın.
Soğan bile ağlatmadan kendini soydurmuyorken. Bazı kadınlar nasıl bu kadar basit anlamıyorum…
Kaybettikten sonra üzülmek yerine daha kazanmadan sevinmeyi tercih edenlerdeniz biz. Burak Aksak
Bir kadını üzmek bir dinamitin fitilini ateşlemek gibidir. Patlamaya hazır ve her şeyi göze alan.
Kaybettiğiniz bir şey için üzülmeyin, güneş yeniden doğduğunda ne yapacağınızın planını yapın.
Dünyadan beklentin ne kadar büyük olursa, dünyada üzüntün ve huzursuzluğun o derece şiddetli olur.
Üzüldüğün zaman hemen üzüntünü gidip başkalarına anlatma; anlatma ki zayıf noktandan seni vurmasınlar.
Üzülmek, yarının sıkıntısından bir şey eksiltmez; sadece, bugünün gücünü tüketir. – James Cronin-
Her gece üstünü açma üşütürsün, diyeceğine; bir kere de, kalbini açma üzülürsün, deseydin ya anne.
Hayatta çok üzüldüğüm bir şey var o da; çok sevilmemek değil, sevilipte sonradan hiç hatırlanmamak.
Küçük üzüntüler sineklere benzer, biraz hareket ve biraz eylemle onları kovabiliriz. -Gustav White-
Direniyorum bu dünyanın acılarına, yalanmış aşkın sevgin, inadına yaşıyorum üzülsem de kahrolsam da.
Kim bilir üzüntün şimdi senin ne büyüktür ama Tanrı’nın aldığına üzülmek, insana yüktür. Maksim Gorki
O bir hürriyet şehidiydi, onun ölümüne üzülmek şanlı hatırasını kirletmek anlamına gelirdi. Ahmet Ümit
İki kişiye üzülmek gerekir: Her gün vebal yüklenen kimse ile, hiçbir hayır işlenmeyen kimse. –Beydeba-
Tüm hazlar hayalidir ve bunların yokluğuna üzülmek dar kafalılıktır, hatta gülünçtür. Arthur Schopenhauer
Hayatın büyük üzüntüleri için cesaret, küçükleri için de sabır ve dayanıklığa sahip olunuz. -Victor Hugo-
Belki de kaybettiklerine üzülmek için ayıracağın zamanı kazanabileceklerin için harcamalısın. Ahmet Batman
Pusulası yok yaşadığım hayatın. Yüzüme hasret çarptı ağladım! Ne olur gel! Çıkar düşlerimden intiharları…
Üzülmedim filan diyorum ama üzülmedim derken bile dudaklarımı büküp dolan gözlerimi saklamaya çalışıyorum…
Sabır; öyle bir ip ki, sen kopacak sanırsın, o sarıldıkça güçlenir, sen bitecek sanırsın o gittikçe çoğalır.
Üzüntünün en kötü taraflarından biri, fikrimizi bir noktaya toplamamıza engel olmasıdır. -Willis H. Carrier-
Doğmuş olmak için doğmadığına inan ki, bu dünya da üzüntünün sonu yok, ama mutluluğun vardır. -Atakan Korkmaz-
Ben kolumda altın kaplama bir saatim yok diye üzülüyordum, ta ki elleri kolları olmayan çocuğu görünceye kadar.
Parmak uçlarıma kadar incindim. Gelmen neyi değiştirir? Ben yalnızlığın sırat köprüsünden tek başıma da geçerim…
Ben kolumda altın kaplama bir saatim yok diye üzülüyordum, ta ki elleri kolları olmayan çocuğu görünceye kadar.
Bazılarını hayatımızdan tamamen çıkarmak en güzelidir. Çünkü Yokluklarına üzülmek, yaptıklarına üzülmekten daha kolay.
İnsan odur ki, başkasının incitişiyle incinmesin. Ve insan odur ki, incitilmeye müstahak olanı incitmesin. – Mevlana
Kendin üstün olan kişilerin hallerine bakıpta üzülme, senin haline bakıpta senin gibi olmak isteyen bir çok insan var.
İnsanın hatalarından birisi de, değiştirilemeyecek ve düzeltilemeyecek şeyler hakkında, üzüntüye kapılmasıdır. –Cicero-
Bir şeylere üzülüyorsam, tuvalete gitmem gerekse bile gitmem. Üzülmekten gidemem. Üzülmeyi bırakıp gidemem. J. D. Salinger Filozofların Üzülmek hakkındaki Sözleri
İnsan olmaktan yoruldum. Sevmekten yoruldum. İncindim. Canım acıdı. Kaybetmekten yoruldum. Ben yoruldum duruyorum artık…
Üzülmek ile ilgili resimli sozler Üzülmek ile ilgili resimli sozler Yokluğunu hissetmediğin bir şeyi kaybettiğin zamanda üzülmezsin
Üzüntü, size hareket halinde olduğunuz zamanlarda değil; fakat günlük işlerinizi bitirdiğiniz anda musallat olur. -James L. Mursell-
Üzülüyorum diye bağırmadığınız sürece; insanlar sizi dünyanın en gamsız insanı sanıyor illa alnımıza “enkaz var yaklaşma” mı yazdıralım?
Üzülme değmez sözünü duymaktan sıkıldım. Değmeyenlere zaten üzülmem. Üzüldüğüm şey; değmeyenlere yüreğimin değmiş olması. -Cemal Süreya–
Ben sensizdim akşamın yaklaştığı saatlerde. Kahrolursun görme ağladığımı. Başlayan düşü şafakla birlikte dağıtır, ansızın her gün batımı…
Başkaları için üzülmek, ötekine merhamet duymak, onların acısını paylaşmaya kalkmak hem seni, hem de etrafındakileri mutsuz eder. Ahmet Ümit
Mutlu bir insanı anlamak zordur; herkes mutlu taklidi yapar. Ama üzgün insanın taklidi olmaz. Çünkü; üzülen için aldatacak bir şeyi yoktur. Anonim
Anladım ki verdiğin değeri kaybettiğinde üzülmek de bir rolmüş. Kazanmanın değersizleştiği yerde kaybetmeye üzülmek koca bir yalanmış. Sinan Yağmur
Ağlamıyorum ki! Kurban olurum dediğin gözlerimin bebeklerinde çatlak var. Kan sızıyor her gece “sol köşemden” ömrüne! Hiç mi için acımıyor söylesene… Üzülmek ile ilgili güzel sözler
An gelir insan gülerken ağlarmış. Gözyaşları sel olup kalbine akarmış. Kahkaha bir maske derler bilrimisin? İnsan sevdiğinden ayrılınca bu maskeyi takarmış…
Ben en çok neyi düşündüğümde üzülüyorum biliyor musunuz? birinin beni üzmüş olmasını değil de, benim ona beni üzebilecek kadar çok değer vermiş olmama üzülüyorum…
Yalnız kaldıkça düşünüyorum. Düşündükçe üzülüyorum. Üzüldükçe ağlıyorum. Ağladıkça hissizleşiyorum. Hissizleştikçe insanlardan soğuyorum. Soğudukça yalnız kalıyorum…
Dünya malına tapıyorsun; şehvet ve şöhret peşinde koşuyorsun; istediğini alamayınca da üzülüyorsun, içine düştüğün acıklı hali anla da aslının aslına doğru gel. -Hz. Mevlana-
Bırak, kader ve üzüntü kuşları, başının superguzelsozler.com üstünden geçsinler. Sen onları değiştiremezsin; fakat onların saçlarının arasında, kendilerine yuva yapmasına engel olabilirsin. -Çin Atasözü-
Sen hiç kendine ağladın mı? Ben çok ağladım. Uyandığım bu dünyada en çok kendime acırdım. En umutsuz arkadaşıydım, arkadaşların. İstiridyenin içinde yaşamaya razıydım, incin olmalıydım.
Gördüm ki üzüntülerimin yarısı, açıkça bir karara vardığım zaman, kendiliğinden yok olup gitmektedir. Diğer yarısı da vardığım karar üzerinde harekete geçtiğim, zaman kaybolmaktadır. -Dale Carnegie-
Üzüntü, korkunun insan kafasında açtığı yarıktaki, ince bir akıntıdır. Onun büyümesine müsaade edilirse o küçük akıntıdan, bütün öteki düşünceleri içine alıp akıtan, bir kanal olur. Üzülmek İle İlgili Sözler

Güzel Sözler İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL