Çekmek İle İlgili Cümleler, Çekmek Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurmak

Çekmek ile ilgili cümleler, Çekmek kelimesi cümle içinde kullan, alakalı kısa örnek cümle kur, olumlu, olumsuz, mecaz ve soru cümlesi vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Çekmek İle İlgili Cümleler, Kısa Cümle İçinde Kullanımı, Örnek Cümle Kurmak

Çekmek kelimesi ile ilgili kısa cümle örnekleri

Mardin gezisinde bol bol resim çektik.
Telefon hatları buralarda çekmez.
Sana doğru çekersen bu halka kırılacaktır.
Ben bu kızı çekmek zorunda değilim!
Bankadan para çekmeye gidiyorum.
Senin hatalarının cezasını hep ben çekiyorum.
Geçirdiği trafik kazasından beri çok çekiyor.
Hoca sınavdan önce kopya çekmememiz için uyardı.
Bu huylarına bakılırsa dayına çekmişsin biraz.
Ben o kazadan beri çok acı çekiyorum.
Senin eşyalarını çekmekten çok yoruldum.
O eşyaları kitapları neden ben çekiyorum ?
Onun vicdansızlığını hep ben çekiyorum.
Herkes onun pis eşyalarını çekmekten bıktı.
Ben bu çocuğu daha fazla çekemeyeceğim.
Sürekli saçımı çekmene çok sinir oluyorum.
Akılsız başın cezasını ayaklar çeker.
Arabayı bu tarafa doğru çekerseniz yol hemen açılır.
El arabasını çekerek taşımak iterek taşımaktan daha zor.
Son olarak çektiğiniz malların hepsini iade edin.
Hadi bana yardım et de şuradaki masayı pencerenin önüne çekelim.
Beş defa yutkunup üç defa burnunu çektikten sonra anlattı.
Elindeki tabancayı tetiğine basmak için yeni çekivermiş gibiydi.
Hepsi iskemleleri çekerek masanın etrafında bir halka yapmaya hazırlanıyorlardı.
Apartman girişine park etmiş olan aracı çekmek için apartman sakinleri çekici çağırdı.
Çekmek ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL