Because İle İlgili Cümleler, İngilizce Örnek Cümle Kurma, İçinde Kullanımı ve Anlamları

Because ile ilgili cümleler, Because ingilizce örnek cümle içinde kullanımı ve anlamları, Because (Çünkü) kelimesiyle olumlu, olumsuz, soru cümlesi vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Because İle İlgili Cümleler, İngilizce Örnek Cümle Kurma, İçinde Kullanımı ve Anlamları

Because kelimesi ile ilgili ingilizce cümle örnekleri

I am sorry because they cannot see much.
Üzgünüm çünkü fazla bir şey göremiyorlar. — Webindeks


He is delighted because I am here.
Ben burada olduğum için çok mutlu. — Webindeks


I think it's because I love cooking.
Sanırım yemek yapmayı sevdiğim için. — Webindeks


Because you are sorry for him!
Çünkü onun adına üzülüyorsun! — Webindeks


Because it happened so!
Çünkü öyle oldu! — Webindeks


I trust you because of your actions.
Davranışlarından dolayı sana güveniyorum. — Webindeks


He came because of Sonya.
Sonya yüzünden geldi. — Webindeks


I burned my fingers because it was dark.
Karanlık olduğu için parmaklarımı yaktım. — Webindeks


I knew, because I felt the same way.
Biliyordum çünkü ben de aynı şekilde hissediyordum. — Webindeks


Yes, because you're a Guardian.
Evet, çünkü sen bir Muhafızsın. — Webindeks


Because now we know.
Çünkü artık biliyoruz. — Webindeks


Because now, we are friends.
Çünkü artık arkadaşız. — Webindeks


Or is it because now I have nothing to lose?
Yoksa artık kaybedecek hiçbir şeyim olmadığı için mi? — Webindeks


He died because it was his time.
Zamanı geldiği için öldü. — Webindeks


Only because I like you.
Sadece senden hoşlandığım için. — Webindeks


Because the weather is very rainy.
Çünkü hava çok yağmurlu. — Webindeks


Because we have to go to the match.
Çünkü maça gitmemiz gerekiyor. — Webindeks


Because I don't know what time we will meet.
Çünkü kaçta buluşacağımızı bilmiyorum. — Webindeks


I am in love with her because she is a very beautiful woman.
Ona aşığım çünkü çok güzel bir kadın. — Webindeks


I love to go to church, because I like to see my friends.
Kiliseye gitmeyi seviyorum çünkü arkadaşlarımı görmeyi seviyorum. — Webindeks



Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL