Sevgiliye Ömürlük Sözler, Kısa Etkileyici Aşk Sözleri

Sevgilinin aklını başından alacak kadar ömürlük ve etkileyici kısa aşk sözlerini bir araya getirdik ve bu duygusal romantik sözlerin bazılarını sevgilinize gönderebilmeniz için resimli hale getirdik. Emeğimiz çalınmasın diye resimler üzerine koyduğumuz logomuzu ise mümkün olduğunca şeffaf hale getirdik. Herkes sevdiğini ömürlük sever ve bunu ona bir şekilde ifade etmek ister. Bunun için duygusal veya biraz eğlenceli sözler arıyorsanız Sevgiliye Ömürlük Sözler, Kısa Etkileyici Aşk Sözleri başlığıyla açtığımız sayfa tamda size göre.

Sevgiliye Ömürlük Etkileyici Kısa Güzel Sözler

Sevgiliye Ömürlük Sözler, Kısa Etkileyici Aşk Sözleri - Ben seni hiç tanımıyorken bile özlüyormuşum meğer, tanıyınca farkettim.
Ben seni hiç tanımıyorken bile özlüyormuşum meğer, tanıyınca farkettim.
— İHSAN VURAL —

Sevgiliye Ömürlük Sözler, Kısa Etkileyici Aşk Sözleri - Neye yarar ki mutluluk bir ömür boyu seninle paylaşmadıktan sonra?
Neye yarar ki mutluluk bir ömür boyu seninle paylaşmadıktan sonra?
— ANONİM —

Sevgiliye Ömürlük Sözler, Kısa Etkileyici Aşk Sözleri - Mutlu olmak için sana ihtiyacım yok ben kendi kendi kendine mutlu olabilenlerdenim ama sevmek için sana ihtiyacım var, çünkü bir başkasını asla böyle sevemem.
Mutlu olmak için sana ihtiyacım yok; ben kendi kendi kendine mutlu olabilenlerdenim ama sevmek için sana ihtiyacım var, çünkü bir başkasını asla böyle sevemem.
— İHSAN VURAL —

Sevgiliye Ömürlük Sözler, Kısa Etkileyici Aşk Sözleri - Ben sevmediğime asla seni sevmiyorum demem gülüm, sevgimi bitirecek olan şey ise ya ihanettir ya da ölüm.
Ben sevmediğime asla "seni sevmiyorum" demem gülüm, sevgimi bitirecek olan şey ise ya ihanettir ya da ölüm.
— ANONİM —

Sevgiliye Ömürlük Sözler, Kısa Etkileyici Aşk Sözleri - Her gördüğüm çiçeği kokluyorum senden daha güzel kokanı varmı diye, henüz rastlamadım.
Her gördüğüm çiçeği kokluyorum senden daha güzel kokanı varmı diye, henüz rastlamadım.
— İHSAN VURAL —

Sevgiliye Ömürlük Sözler, Kısa Etkileyici Aşk Sözleri - O kadar güzel ve tatlısın ki küsüp ayrıldığımızda bile efkarlanamıyorum, biraz hüzünlenmek için seni düşündüğümde içim açılıyor, keyfim yerine geliyor.
O kadar güzel ve tatlısın ki küsüp ayrıldığımızda bile efkarlanamıyorum, biraz hüzünlenmek için seni düşündüğümde içim açılıyor, keyfim yerine geliyor.
— İHSAN VURAL —

Sayfa içi hızlı erişim menüsü:

Sevgiliye Ömürlük Etkileyici Sözler, Kısa

Bir ömür o güzel başını göğsümde uyut. — Anonim
Üç gün mutlu olduysam üç ömürlük ağladım. — Sezen aksu
Aramıza giren yollar olsun, eller olmasın. — Anonim
Bir ömür kiracım ol, dudaklarımdan taşınma. — Anonim
Sana küstüm gülüm ama senin için de ölürüm. — Anonim
Sen benim için bakmaya bile kıyamadığımsın. — Anonim

Sevgiliye Ömürlük Sözler, Kısa Etkileyici Aşk Sözleri

Beni öp. Kavga edersek ve çözmek istersen… — Anonim
Sen iste tenine yağmur, gönlüne güneş olurum. — Anonim
Aşkımın sularında yüz ki başka kıyılara vurma. — Anonim
Bana sevmeyi öğrettin, unutulmak lugatım da yok. — Anonim
Söyle bana, ne lazım bir ömürlük güzel sen için. — Anonim
Bir ömür yetmez ki sana doymaya ah be sevgili. — Anonim

Sevgiliye Ömürlük Sözler, Kısa Etkileyici Aşk Sözleri

Öyle bir gülümsemen var ki dünyamı aydınlatıyor! — Anonim
Nefes almamın sebebi sensin. Sen benim her şeyimsin. — Anonim
Hiç tanışmamış olsaydık bile seni çok özlerdim. — Anonim
Sen aşkı göremezsin çünkü aşkın kendisi sensin. — Anonim
Gitmek zor dedim gitmedim, ama küsmedim demedim. — Anonim
Küsmek aşk olsaydı, sana en çok ben aşık olurdum. — Anonim

Sevgiliye Ömürlük Sözler, Kısa Etkileyici Aşk Sözleri

Oysa biz seninle ömürlük sevmeye söz vermiştik. — Anonim
Avuç içlerimde saklanan bir ömürlük insanlar var. — Anonim
Seni dualarımda istedim, sen dualarımın kabulüsün. — Anonim
Şarabımda üzüm olsan bu kadar başımı döndüremezsin. — Anonim
Gece ile gündüz gibiyiz ben dursam sen durmuyorsun. — Anonim
Sevgilim sana bir kitap değil, bir ömür armağan edilir. — Anonim

Sevgiliye Ömürlük Sözler, Kısa Etkileyici Aşk Sözleri

Kırgınlığım kendime, susuşum sana, küsüşüm tüm dünyaya. — Anonim
Sana olan küslüğüm saman alevi gibi yanmasıyla sönmesi bir. — Anonim
İçinde senin olmadığın her şeye küstüm, en çokta kalbime. — Anonim
Güneş sıcak deniz berrak sen uzaktan da olsa aşkımızı yaşat. — Anonim
Ruhunun ruhuma sonsuza dek karıştığını bilmeni isterim. — Anonim
Kalbimin atmaya ihtiyacı olduğu kadar sana ihtiyacım var. — Anonim

Sevgiliye Ömürlük Sözler, Kısa Etkileyici Aşk Sözleri

Bir ömür yetmez anladım, yazmak için bütün sen'leri. — Anonim
O bakışın son olduğunu bilseydim hiç gözümü kırpmazdım. — Anonim
Gecelere küstüm diye sabahların suçu ne. — Anonim Webindeks
Sevda çölünden geçerse yollar, bütün bir ömür ah ile dolar. — Anonim
Sen bana bir ömür yetersin de, seninle bir ömür bana yetmez. — Anonim
Aşkım için önce susarım, sonra küserim ama en son affederim. — Anonim

Sevgiliye Ömürlük Sözler, Kısa Etkileyici Aşk Sözleri

Hiç sevmediğin kalbimde sana ömürlük yetecek kadar sevgi var. — Anonim
Ömürlük Aşk, Şerefli Kavga! Bu kavga bizim. Bu dava bizim. — Anonim
Hata bizde zaten 3-5 günlük insanlara ömürlük değer verdik. — Anonim
Seni sevdim, çünkü sana sarılınca yuva gibi kokuyordu tenin. — Anonim
Dünyadaki en sevdiğim şeyi sorsalar tek bir cevap verirdim: SEN! — Anonim
Seni ilk gördüğüm gün, hayatımın sonsuza değin değiştiği gündü. — Anonim

Sevgiliye Ömürlük Sözler, Kısa Etkileyici Aşk Sözleri

Bir ömür, bir hayat yetmez ki, bir kıyısından başlasak aşkın bari. — Anonim
Seni bir ömür boyu mutlu edebilirim.Buna yetecek bir kalbim var. — Anonim
Hayatımda iki şey olsun istiyorum biri sen biride senden bir can. — Anonim
Küsmek için bahane aramak yerine, sevmek için sebep aramak en güzeli. — Anonim
Daha iyi bir insan olmaya çalışıyor olmamın en büyük sebebi sensin. — Anonim
Seni sadece bir dakika izlediğimde, yüzbinlerce güzel şey görüyorum. — Anonim

Sevgiliye Ömürlük Sözler, Kısa Etkileyici Aşk Sözleri

Aşkın benim için ne anlama geldiğini sorsalar tek bir cevabım var: Sen! — Anonim
Severken kokunu içime öyle çektim ki, özlerken burnumun direği sızlıyor. — Anonim
Aşk acısının en zoru araya mesafeler girince,seni özleyince çekilirmiş. — Anonim
Seni sevmek,gelemeyeceğini bilmek, benim için ayrılık değil sadece özlemek. — Anonim
Giden ömrün, kaçırılmış fırsatın, karşılıksız sevdanın, defteri kapanmıştır. — Anonim
Hep sol yanımda kal ki, kalbim hiç durmasın. — Sevgiliye Ömürlük Sözler Kısa

Sevgiliye Ömürlük Sözler, Kısa Etkileyici Aşk Sözleri

Ömür dediğin geçiyor işte. imler gelip geçiyor da bazısı var, iz bırakıyor. — Anonim
Sonbahar kelebekleri uçuşuyor gözlerinde, bir günlük değil ömürlük sanki. — Anonim
Ruhumun gördüğü en güzel ve en son rüyanın sen olduğunu bilmeni isterim. — Anonim
Bu dünyada bana sadece 1 saatlik aşık olma hakkı verilse, o sen olurdun. — Anonim
Hayatıma girdiğin günden beri, gecelerim güneşli bir şafak vaktine dönüştü. — Anonim
Güneşi sevmek için yakın olmaya, seni sevmek için tenine dokunmaya gerek yok. — Anonim

Sevgiliye Ömürlük Sözler, Kısa Etkileyici Aşk Sözleri

Gelip geçici insanlar yüzünden ömürlük insanları kaybetmemek gerek bu hayatta. — Anonim
Ben insanları menfaatlerim bitene kadar değil, ömrüm son bulana kadar severim. — Anonim
Seni, ruhumun ulaşabileceği genişliğe, derinliğe ve yüksekliğe kadar seviyorum. — Anonim
Küstün diye içim yanıyor, sadece birkaç damla göz yaşın ateşimi söndürmeye yeter. — Anonim
Özlediğim sen değilsin nefesin, sesin, kokun, bakışın, gülüşün, gelişin, gidişin. — Anonim
Şayet aşk bir kum tanesi olsaydı,benim sana karşı hissettiğim şey kumsal olurdu. — Anonim

Sevgiliye Ömürlük Sözler, Kısa Etkileyici Aşk Sözleri

Uykudan önceki son düşüncem, en güzel rüyalarım, uyandığımda aklıma ilk gelensin. — Anonim
Mutlu olmak istiyorsan sevmeyi bileceksin, sevilmek istiyorsan ömrünü vereceksin. — Anonim
Kelebek misalidir aşk; Anlamayana ömrü günlük, Anlayana bir ömürlük! — Nazım Hikmet
Sana olan aşkım asla ve asla bitmeyecek; ebedi, durdurulamaz, değiştirilemez… — Anonim
Aşkın bir rüyaysa eğer uyanmak istemiyorum. Yoksa bütün dünyam bir kabusa dönecek. — Anonim
İnsanlar kimsenin mükemmel olmadığını söylüyorsa seni tanımamışlar demektir. — Anonim

Sevgiliye Ömürlük Sözler, Kısa Etkileyici Aşk Sözleri

Senin yanından ayrıldıktan sonra seni görünceye kadar dakikaları sayıyorum. — Anonim
Hayatımın her gününde, her saatinde, her dakikasında kalbim senin adınla çarpıyor. — Anonim
Gözlerime baktığında beni orada bulacaksın. Ama kalbimi baktığında, kendini bulacaksın. — Anonim
Sensizlik senin kadar güzel olsaydı, bir ömür sensizliğe mahkum olmaya razı olurdum. — Anonim
Şairlerin ne kadar da haklı olduğunu yaşayarak öğrendim. Evet!Aşk sonsuz bir duygudur. — Anonim
Gidecek yer her zaman vardır. Asıl mesele ömürlük kalacak yüreği bulmak. — Sümeyye Yurtsever
Belki hayattaki pek çok şeyden emin değilim ama sana olan sevgimden sonsuza kadar eminim. — Anonim
Hayatımdaki en büyük mutluluk, senin gülüşün. Senin güldüğünü görmek, yeniden doğmak gibi. — Anonim
Benim ben olmamın sebebi sensin. Sen, sahip olduğum en büyük umut ve gördüğün en güzel rüyasın. — Anonim
Seni; bugün, yarın, önümüzdeki hafta, gelecek ay, gelecek sene ve ömrümün sonuna kadar istiyorum. — Anonim
Öyle gözler vardır ki sözlerden iyi anlatır. Öyle sözler vardır ki o gözleri ömür boyu ağlatır. — Anonim
Beni gömdüğünde çiçek açabileceğimi düşün.Omuzlarındaki çukurda bunun bir ömürlük hatırı var. — Anonim
Seni sevmek için bir neden aramadım hiç sevgilim. Sesin yetti, kalbimin ritmini değiştirmeye. — Anonim
Kalbi kırmaya tek bir söz yeter; ama kırılan kalbi tamir etmeye ne bir özür,ne de bir ömür yeter. — Anonim
Ey yar!Avaz ve nida ile sesin nüksetmesin gönlüme. Zira bir fısıltı yeter ömrümü ömrüne vermeye. — Anonim
Bir ömre sığmayacak kadar seviyorum seni, bir ömür verecek kadar çok. — Sevgiliye Ömürlük Sözler
Şimdi anlıyorum ki yürümeye başladığım ilk günden beri attığım her adım seni bulabilmek içinmiş. — Anonim
Sadece bir ömürlük misafirim ben.Yüreğim kıymet bilene emanet.Gerisi sadece tevekkül ve teslimiyet. — Anonim
Ömrünü nasıl tükettiysen burada, bu köşecikte, öyle tükettin demektir bütün yeryüzünde de. — Ömer Hayyam
Seyirlik değil ömürlük olsun derler ya. İşte uzun ömürlü bir ilişki üstüne söylenen güzel şeyler bunlar. — Anonim
Zamanı geri alabilmek mümkün olsaydı keşke. Seni daha önce ve daha uzun süre sevmeyi o kadar çok isterdim ki! — Anonim
Birine tüm kalbinle güvenip bağlandığında, ya ömürlük bir insanı kazanıyorsun ya da ömürlük bir ders alıyorsun. — Anonim
Sıcacık çay koyulur sohbetine, senin sevgine doyulmaz. Gözlerine yansıyan kalbin, ömürlük izlenir yanında. — Anonim
Benimle ömür geçer mi ki dedim."Senle geçirmeye ömür yeter mi?" dedi. İşte bu bana bir ömür yetti. — Özdemir Asaf
Aradan kaç yıl geçerse geçsin sesini duyduğumda ağlayacağım, ben yine en başa saracağım.Bu da benim ömürlük yenilgim. — Anonim
Hadi kalk gel bul bir bahane.Birazcık heves, biraz cesaret. İlk günkü gibi duruyor hala, kalbin ömürlük bende emanet. — Anonim
Canı yanan insanlar, canlarını yakan insanlara anlıkta olsa bir öfke duyar. Ve bazen bu öfke anlık değil, ömürlük olur. — Anonim
Sanmayın ki nargilenin ateşidir tutuşturan tütünü. Tüten hülyalı bir ömür,ateş gönlün ateşi,duman aradan geçen yıllardır. — Anonim
Sevgiliye Ömürlük Sözler Kısa - Oysa sevmek en fazla neyi sevdiğini farketmek demektir ve seven biraz da neyi sevdiğini bilendir.
Yarın bizi beraber görenler "kimdi o yanındaki" diye sorarlarsa beni detaylı anlatma.Kısaca;"ömrümün geri kalanı" dersin. — Anonim
Yaşanmışlıklar değil de hiç yaşanmayan ama kafanın içinde bir ömür boyu gerçekleşen anılar vardır. Ki bu daha korkunç, daha acı. — Anonim
Sana gelmek istedim çünkü ellerinin dokunduğu yerlerde çiçekler açardı ve ben boynundaki kokuya bir ömür heba etmeye razıydım. — Anonim
Kelimelerinde kaybolduklarınızın,paragraflarında boğulursunuz; bir ömürlük sandıklarınız için de bir avuç kuruntusunuz. — Doğuhan Sağ
Öyle herkesi sevmeyeceksin."Seviyorum" demeyeceksin!"Seni seviyorum" diyebilmek için gerekirse bir ömür bekleyeceksin. — Can Yücel
Baharı yaz uğruna tükettik, aşkı naz uğruna.Ve papatyaları seviyor sevmiyor uğruna. Derken ömrü tükettik bir hiç uğruna. — Sezai Karakoç
Sevgiliniz yanınızdayken anlamlı, kısa güzel sözlerle sebepsiz mutlu etmek istersiniz. — Anonim
Çok uzaktayken duyduğunuz özlemle, sevgiliye uzun ve anlamlı güzel sözler söylemek gelir hep içinizden. — Anonim
Telefonla arayıp sesini duyamadığınız anlarda bile kısa bir mesajla biricik sevgilinize güzel bir kaç kelam etmek istersiniz. — Anonim
Sen benim için yeni doğan güneş gibisin… Seninle başladığım her gün aydınlanıyor, seninle birlikte çok mutlu oluyorum. İyi ki varsın… — Anonim
Seni düşünmeyi bırakmak mı? Dünyadaki en zor görev… Çünkü sen her zaman aklımdasın sevgilim. — Anonim
Ben, güzel olan her şeyin farkına seninle birlikte vardım sevgilim. Varlığımı sen değiştirdin, iyi ki varsın! — Anonim
Kalp atışlarını duyabileceğim mesafeden uzaksam sana, hiç mutlu değilim… Her zaman yakın olmalıyım sana, kalbinin sesini her zaman duymak için. — Anonim
Gördüğüm en güzel yüz, senin yüzün. Hissettiğim en güzel aşk, sana duyduğum. En güzel hediyem, sensin. Hep yanımda kal. — Anonim
Saatlerdir, ne kadar harika olduğunu düşünüyorum. Bunu senin de bilmen gerektiğini düşündüm. — Anonim
Seninle konuşmak, seninle gülmek, seninle büyümek… Hayattan keyif almamı sağlayan şeyler bunlar. İyi ki varsın! — Anonim
Sen hayatıma girmeden önce midede kelebekler uçuşması ne demek bilmiyorun. Şimdi sayende, bunu her gün yaşıyorum! — Anonim
Sen benim diğer yarım, tamamlayıcımsın. Sensizken kayboluyorum. İyi ki varsın hayat arkadaşım, her şeyim. — Anonim
Seninle tanıştığım gün, eksik olduğunu bilmediğim parçamı buldum. Seni, bu ilişkiyi ve ortaya çıkardığın iyi tarafımı çok seviyorum. — Anonim
Sadece var olmakla bile beni dünyanın eeen mutlu insanı yapıyorsun. Seninleyken çok mutluyum sevgilim, hep benimle kal. — Anonim
Sana kalbimi verirken yaşadığım sürece senin kalbini asla kırmayacağıma da söz veriyorum. — Anonim
Milyonlarca insan arasından sevmek için beni seçtiğin için ne kadar şanslıyım bir bilsen… İyi ki varsın sevgilim. — Anonim
Sana dünyaları veremesem de; kalbimi, ruhumu ve tüm hayatımı ayaklarının altına seriyorum. Sen benim her şeyimsin. — Anonim
Sen benim her şeyimsin çiçeğim. Yüzünü uzun uzun incelemek, tüm hatlarını ezberlemek, nefesin olmak istiyorum. — Anonim
Benim birincil ve en önemli görevim; sana bu dünyadaki en güzel ve özel kadın olduğunu hissettirmek, yüzünü her zaman güldürmek. — Anonim
Her sabah güne güzel başlamak için motivasyona ihtiyaç vardır; benim bu hayattaki motivasyonum da sensin. — Anonim
Belki farkında değilsin ama hayatımı güzelleştiren, hayatımı değiştiren milyonlarca şey yapıyorsun. — Anonim
Kelimeler, sana olan sevgimi anlatmaya yetmiyor. Senin yanında hissettiklerimse eşsiz. Seni çok seviyorum. — Anonim
Sen hayatımdaki en güzel hediyesin. Tek isteğim, sonsuza kadar seninle birlikte olup hayatı doyasıya yaşamak. — Anonim
Seni çok özledim sevgilim. Tek düşünebildiğim sana sımsıkı sarılmak. Bu olduğunda da dünyanın en şanslı insanı olacağım. — Anonim
Sadece seni sevdiğimi, sana her zaman inandığımı, senin için her zaman burada olduğumu sana söylemek istedim. İyi ki varsın. — Anonim

Sevgiliye Ömürlük Etkileyici Sözler, Uzun

Yarının ötesinde, bugünümde ve sonsuzluğumda yanımdasın. Her zaman en iyi arkadaşım, sevgilim ve sonsuza kadar ruh eşim olarak kalacaksın. — Anonim
Ömürlük sevgilere göz dikmem ben, kardan sevgililer isterim.Terk edilmek ansızın, zamanın ahirinde.Büyüyen yaralarıma seni okudum, ne çare. — Anonim
Yürür gün doğmadan yollarda her gün Sakat,sessiz ve aksak bir hayalet.İçerden:bir ziyan olmuş ömürdür, Dışardan:neymiş artık var, hayal et. — Anonim
Belki Mecnun gibi çöllere düşemem ya da Ferhat gibi dağları delemem senin için. Ama sadık kalbimle seni canımdan bile çok sevebilirim bir tanem. — Anonim
Öfkeni yapraklara yaz sonbaharda dökülsün.Derdini rüzgarlara yaz estikçe uzaklara götürsün.Ve en önemlisi sevgini yüreğine yaz bir ömür büyüsün. — Anonim
Biz artık olamayız deme. Biz hiç olmamıştık Müjgan. Ben komadaki bir hasta,sen komodinin üzerindeki çalan 45'lik bir plak. Ömür dediğin 5 dakika. — Anonim
Hayatımın geri kalanını seninle geçirmek istediğimi hatırladığımda seni özlemeye başlıyorum. Çünkü hayatımın geri kalanının şimdiden gelmesini istiyorum. — Anonim
Seninleyken daha iyi bir insanım. Sen yanımda yokkense beni dönüştürdüğün bu iyi kişinin sadece yarısıyım. İyi ki varsın, iyi ki benimlesin. — Anonim
Her sabah senin için uyanıp her gece ertesi gün seni göreceğimi bilerek yatıyorum. Sen olmasan hiçbirinin anlamı olmaz. Sen dünyadaki tüm iyi şeylere değersin. — Anonim
Oysa ben bütün vaktimi, bütün vaktimden daha çoğunu, yeryüzünün bütün vakitlerini sana ayırmak istiyorum,seni düşünmek,seni yaşamak için.Ömürlük bir sevgi yani. — Anonim
Birine karşı böyle hislerim olacağını hiç düşünmemiştim. Ama sonra sen çıktın karşıma. Beni, ruh eşinin gerçek olduğuna inandırdın. Biriciğim benim. — Anonim
Hayatımda sen yokken karanlık ve hiç bitmeyen bir yolda yürüyormuş gibi hissediyorum. Sen geldin, yoluma ışık oldun. İyi ki geldin sevgilim, hiç gitme. — Anonim
Seninleyken dünyanın en güçlü adamı gibi hissediyorum. Senin sayende ilhamla doluyum. Bana öyle duygular hissettiriyorsun ki bunun hiç bitmemesini diliyorum. — Anonim
Varlığın, hayattaki her şeyden daha önemli benim için. Yaptığım her şeyi senden ilham alıyorum. Uyumadan önce her gece seni düşünüyorum. Sen, iyi ki varsın! — Anonim
Seninle her mevsim çiçek bahar. Yürüdüğün yollar hep çiçek. Bu şehir güzelse eğer, sen içinde yaşadığın içindir. Bu adam mutluysa eğer, sen sevdiğin içindir. — Anonim
Seni sevmekle nefes almak arasında bir seçim yapmam gerekseydi; son nefesimi, sadece seni sevdiğimi söylemek için kullanırdım. İyi ki varsın hayatımın anlamı. — Anonim
“Karşıdan karşıya geçer gibi sev beni, Önce bana, sonra bana, sonra yine bana bak” demiş ya bir şiirinde Cemal Süreya; ben de işte seni öyle seviyorum sevgilim! — Anonim
Muhteşem yüzünü her gördüğümde, eşsiz gözlerine her baktığımda sana daha çok aşık oluyorum. Ve birlikte olduğumuzu bilmek, dünyada cenneti yaşamak gibi geliyor. — Anonim
Bana aşk şiirleri yazmam için ilham veriyorsun. Artık senin sayende aşkın ve sevginin ne olduğunu daha iyi biliyorum. Seni çok ama çok seviyorum. Hayatımın anlamı. — Anonim
Bir gün kayan bir yıldız gördüğümde gerçek aşkı bulmayı dilediğimi hatırlıyorum. Şimdi ise seninle birlikte hayal ettiğimden de güzel bir aşk yaşıyorum. Benim büyülü yıldızım. — Anonim
Senden başka yar bilmem, ömür boyu gözüme bak desen; bakarım, başım gözüm üstüne. Sen mutlu ol bir tanem, "ömür boyu hasret çek" de yeter, çekerim. Başım gözüm üstüne. — Anonim
Kendimi ne zaman seni düşünürken yakalasam, seni ne kadar zamandır düşündüğümü merak ederim. Sonra anlarım ki seni ilk gördüğüm andan beri hiç aklımdan çıkmıyorsun. — Anonim
Şairin acıya, çiçeklerin yağmura, gecenin gündüze ihtiyacı olduğu gibi benim de sana ihtiyacım var. Yaşamak güzel ama sensizken hiçbir şey tam değil. Seni çok seviyorum. — Anonim
İnsanlar birbirlerini en iyi yolda tanırlarmış. Sen ki benim yol arkadaşım, en büyük yoldaşım, aşkım... Sen yanımdayken geri kalan her şey teferruat benim için. İyi ki varsın. — Anonim
Seni her görüşümde ilk kez görüyor gibi heyecan kaplarken kalbimi, her ayrılık içimden bir parça koparıyor. Öyle güzel seviyorsun ki beni, bazen kendi kendimi bile kıskanıyorum. — Anonim
Elinin değdiği çöllerde şelaleler akıyor sevgilim. Seninleyken daha çok gülüyorum, herkesi daha çok seviyorum, hayatla daha iyi anlaşıyorum. Seninle ben daha bir güzel oluyorum. — Anonim
Dünyanın her yerinde bunun adı "aşk" olarak isimlendirilir. En büyük mutlulukların kaynağıdır. Birbirini seven iki kişinin sürekli güzel sözler söyleme isteğini pekiştiren de bu duygudur. — Anonim
Bütün yollar sana çıkıyor sevgilim. Okuduğum kitapta sen, izlediğim dizide sen, yürüdüğüm yollarda sen; güneş açsa sen, yağmur yağsa sen… Bütün yollar sana çıkıyor sevgilim, çünkü dünyam senin üzerine kurulu. — Anonim
Bir gün bana hangisinin daha önemli olduğunu soracaksın; benim hayatım mı seninki mi?Ben benim diyeceğim ve sen, benim hayatım olduğunu bilmeden çekip gideceksin. — Sevgiliye Ömürlük Sözler Uzun
Senin yüzüne her baktığımda aşkın ne kadar gerçek bir his olduğunu daha iyi anlıyorum. Sen her gülümsediğinde seni daha çok seviyorum. Seninle tanıştığım gün, hayatımın en mutlu günüydü canım benim! — Anonim
Olur ya; halledemeyiz bazı şeyleri, belki kırılırız kendimizden ya da hariçten. Ağlar sonra el ele tutuşur beraber güleriz. Sen hep yanımda ol. Her şey sen yanımda oldukça ışık hızıyla hallolur. — Anonim Sevgilinin aklını başından alacak sözler kısa
Ömür boyu benim kalabilirsin, ömür boyu senin kalabilirim. Neyin istersen o olurum sevgilim. Seni hep özlerim. Beni bir ömür sevebilir misin? Ben, bir ömür sevebilirim seni, seninle yaşlanabilirim. — Kısa Etkileyici Aşk Sözleri
Kalbim, kalbinle güzel sevgilim. Ben; aslında sevmek bir yana, seninle bir ömür yaşlanmak istiyorum. Ellerimin, senin ellerinle birlikte yaşlanmasını, yüzümdeki çizgilerin,senin yanında olmasını istiyorum. — Anonim
Seninle olacak gülümsemeler, seninle yapılacak yolculuklar, seninle bakılacak gökyüzü, seninle ıslanılacak yağmurlar, seninle izlenilecek filmler;ve en önemlisi, seninle geçirilecek bir ömür var bende sevgili! — Anonim
Seninle geçecek koskoca bir ömür, daha ne isteyebilirim ki? Beni daha fazla mutlu edecek ne var ki?Her nefeste "iyi ki" diyeceğim, koca bir hayat beni bekliyor. Her nefeste seni bana verdiği için Allah'ıma şükredeceğim koca bir hayat. — Anonim
Susmalıyım belki de.Kefenleyip tüm kelimeleri,cümleleri,öylece mısraları,gömmeliyim.Ne sahibim bu yerde ne kiracı.Sadece bir ömürlük misafirim ben. Yüreğim kıymet bilene emanet. Gerisi teslimiyet. — Sevgiliye Ömürlük Sözler Kısa
Hayatta her şeyin onunla anlam bulduğunu farkettiğinizde, ona en güzel sözleri söylemek, en anlamlı mesajları göndermek istersiniz. Sadece etkilemek veya ilgisini çekmenin ötesinde ne denli derin hisleriniz olduğunu anlatacak kelimeleri bulmakta zorluk çektiğiniz zamanlar olur.
Her günüm seninle geçsin. O güneşe en yakın, kimsenin varamayacağı bir dağ başında.Uçsuz bucaksız uzak denizlerde.İnsan ayağı değmemiş ormanlarda.Uzaklarda,en uzaklarda,o gemilerin uğramadığı limanlarda;Işığım ol,alınyazım ol benim.Vatanım ol,evim ol.Yeter ki, bir ömür boyu benim ol sevgilim. — Anonim

Güzel Sözler İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL