Çıkmak İle İlgili Cümleler, Çıkmak Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurmak

Çıkmak ile ilgili cümleler, Çıkmak kelimesi cümle içinde kullan, alakalı kısa örnek cümle kur, olumlu, olumsuz, mecaz ve soru cümlesi vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Çıkmak İle İlgili Cümleler, Kısa Cümle İçinde Kullanımı, Örnek Cümle Kurmak

Çıkmak kelimesi ile ilgili kısa cümle örnekleri

Dışarıda fırtına çıkmış.
Yolda önüme arkadaşım çıktı.
Yağmur yağınca gökkuşağı çıktı.
Zarfın içinden iki bin lira çıktı.
Buradan hemen çıkmamız gerekiyor.
Balkona çıkınca birden çok üşüdüm.
Babamdan azar işitince odadan çıktı.
Zil çalınca öğrenciler tenefüse çıktı.
Okuldan çıkınca hemen eve gel.
Dersten saat dörtte çıkacağım.
Cüzdanımdan eski resimler çıktı.
Sokaktaki eşyalar bu evden çıkmış.
Suyun seviyesi baya bir yukarı çıkmıştı.
Gece karanlığında aniden önüme çıktı.
Hafta sonu şehrin dışına çıkmak istiyordu.
Hafta sonu hep evdeydim hiç dışarı çıkmadım.
Eski pantolonumun cebinden bir sürü bozuk para çıktı.
Ülkenin nüfusu seksen milyonun üzerine çıktı.
O şirket hakkında çıkan haberler çok kötü.
Yılbaşı çekilişinde piyango biletinden amorti çıktı.
Evde çok sıkıldım dışarı çıkıyorum.
İkinci kata çıkmak için merdivenleri kullanın.
Köpekten korkan kedi hızlıca ağaca çıktı.
Pazardan çok geç çıktık ve bir sürü şey aldık.
Ben konserden çıkmak için arkadaşlardan izin istedim.
Evden çok geç çıktığımız için maalesef trafiğe yakalandık.
En sevdiğim şarkıcının yeni albümü çıkmış.
Hoşlanmadığı birisi olduğu ortama gelince o ortamdan çıkıyor.
Yaptıklarımızı sayacak olursak bana borçlu çıkarsın.
Geçen hafta sokak hayvanları ile ilgili yeni bir kanun çıktı.
Odadan çıkmak için yürüdü, tam kapıdayken Berk'in sesini duyarak geriye baktı.
Çıkmak ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL