Like İle İlgili Cümleler, İngilizce Örnek Cümle Kurma, İçinde Kullanımı ve Anlamları

Like ile ilgili cümleler, Like ingilizce örnek cümle içinde kullanımı ve anlamları, Like kelimesiyle olumlu, olumsuz, soru cümlesi vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Like İle İlgili Cümleler, İngilizce Örnek Cümle Kurma, İçinde Kullanımı ve Anlamları

Like kelimesi ile ilgili ingilizce cümle örnekleri

Like kelimesi ingilizcede beğenmek, hoşlanmak, benzer ve gibi anlammına gelir.

I would like to.
Ben istiyorum. — Webindeks


I'd like to talk to you.
Seninle konuşmak istiyorum. — Webindeks


That's more like it.
Bu daha doğru gibi. — Webindeks


He wouldn't like that.
Bu hoşuna gitmez. — Webindeks


It looks just like her!
Tıpkı ona benziyor! — Webindeks


Do I like fish?
Balık sever miyim? — Webindeks


Is it always like this?
Her zaman böyle mi olur? — Webindeks


The people did not like this.
Halk bu durumdan hoşlanmadı. — Webindeks


I don't like you to talk like that.
Böyle konuşmandan hoşlanmıyorum. — Webindeks


Now it seemed more like a vacation.
Şimdi daha çok tatile benziyordu. — Webindeks


I like doing things for myself.
Kendim için bir şeyler yapmayı seviyorum. — Webindeks


Dulce looked nothing like Alex.
Dulce, Alex'e hiç benzemiyordu. — Webindeks


It wasn't like him to be petty.
Önemsiz olmak ona göre değildi. — Webindeks


You're not like him, and I'm glad.
Sen onun gibi değilsin ve buna sevindim. — Webindeks


I like the way you say thank you.
Teşekkür etme şeklin hoşuma gitti. — Webindeks


I guess because I like cooking.
Sanırım yemek yapmayı sevdiğim için. — Webindeks


It seemed like forever.
Sonsuza dek sürecekmiş gibi görünüyordu. — Webindeks


You may believe the story that you like best.
En çok sevdiğiniz hikayeye inanabilirsiniz. — Webindeks


I hope to have a love like yours some day.
Umarım bir gün seninki gibi bir aşka sahip olurum. — Webindeks


Why, I feel like a colt today, replied Jim.
Neden, bugün kendimi tay gibi hissediyorum, diye yanıtladı Jim. — Webindeks



Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL