Your İle İlgili Cümleler, İngilizce Örnek Cümle Kurma, İçinde Kullanımı ve Anlamları

Your ile ilgili cümleler, Your ingilizce örnek cümle içinde kullanımı ve anlamları, Your (Senin) kelimesiyle olumlu, olumsuz, soru cümlesi vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Your İle İlgili Cümleler, İngilizce Örnek Cümle Kurma, İçinde Kullanımı ve Anlamları

Your kelimesi ile ilgili ingilizce cümle örnekleri

Get your coat on.
Paltonu giy. — Webindeks


Your debt is paid.
Borcunuz ödendi. — Webindeks


I washed your clothes.
Elbiselerini yıkadım. — Webindeks


What is your father's name?
Babanın adı ne? — Webindeks


It's not your fault.
Bu senin hatan değil. — Webindeks


Don't forget your manners.
Davranışlarınızı unutmayın. — Webindeks


I did play with your watch.
Saatinle oynadım. — Webindeks


Put on your white dress.
Beyaz elbiseni giy. — Webindeks


All your plans worked out.
Tüm planların işe yaradı. — Webindeks


It's imperative to your success.
Başarınız için zorunludur. — Webindeks


You're just like your father.
Tıpkı baban gibisin. — Webindeks


Did you call your friend yet?
Arkadaşını aradın mı? — Webindeks


Could you see your past?
Geçmişini görebiliyor musun? — Webindeks


What color is your car?
Senin araban hangi renk? — Webindeks


How much is your monthly income?
Aylık geliriniz ne kadar? — Webindeks


So when are you getting your car?
Peki arabanı ne zaman alıyorsun? — Webindeks


I meant I'm not your boss.
Ben senin patronun değilim demek istedim. — Webindeks


I want to be a part of your life.
Hayatının bir parçası olmak istiyorum. — Webindeks


I want to pay you for your time.
Zamanın için sana ödeme yapmak istiyorum. — Webindeks


I see you're getting your exercise for the day.
Görüyorum ki günlük egzersizini yapıyorsun. — Webindeks



Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL