Uzun İle İlgili Cümleler, Uzun Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurmak

Uzun ile ilgili cümleler, Uzun cümle içinde kullan, içinde Uzun kelimesi geçen kısa örnek cümle kur, olumlu ve olumsuz vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Uzun İle İlgili Cümleler, Kısa Cümle İçinde Kullanımı, Örnek Cümle Kurmak

Uzun kelimesi ile ilgili cümle örnekleri

Allah hepimize uzun ömür versin.
Uzun yol yorgunusun dinlen biraz.
Askerde uzun boylular en en önde gier.
Bu pantolon bana biraz uzun geldi.
Bu yıl tatilimiz biraz uzun sürdü.
Büyüyünce uzun boylu olmak istiyorsak bolca süt içmeliyiz.
Oraya gelmek istemiyorum dedim işte uzun etme.
Uzun lafın kısası filmi hiç beğenmedim.
Uzun yıllar takımın kaptanlığını yapmıştı.
Bizim sınıfın boy ortalaması çok uzun değil.
Tarlada gördüğümüz yılanın boyu çok uzundu.
Tırların arkasında uzun araç ibaresi bulunmak zorundadır.
Sakatlandığı için uzun süre takımda kadroya giremedi.
Kışın gündüzler kısa geceler uzundur. Uzun Örnek Cümle Kurma
Biraz anlayışlı ol, her şeyi uzun uzadıya anlatmak mı lazım?
Müzik dersinde uzun ince bir yoldayım türküsünü söyledik.
Toplantı çok uzun sürdüğü için randevuya geç kaldım kusura bakma.
Her şeyi uzun uzadıya anlattım ama bir türlü anlamadı. Uzun Cümle İçinde Kullan
Tarihi binalar aynı zamanda çok uzun ömürlü olarak inşa edilmiş yapılardır.
Uzun yıllar boyunca dünyayı Osmalı Devleti yönetti. Uzun İle İlgili Cümleler
Bazı yemeklerin yapımı çok uzun sürüyor ama onları yemeside netice on dakika.
Uzun ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL