Sevgi İle İlgili Cümleler, Sevgi Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurma

Sevgi ile ilgili cümleler, Sevgi cümle içinde kullan, içinde Sevgi kelimesi geçen kısa örnek cümle kur, olumlu ve olumsuz vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Sevgi İle İlgili Cümleler, Kısa Cümle İçinde Kullanımı, Örnek Cümle Kurmak

Sevgi kelimesi ile ilgili cümle örnekleri

Kedileri çok severim.
Sen sevmekten ne anlarsın ki?
En sevdiğim yemek iskender kebabıdır.
Seni hep seveceğim, bunu asla unutma.
Böylesine sevmek tam bir sanattır.
Amcam hafta sonları balık tutmayı çok serverdi.
Sevmek bir hüner, sevilmek ise gerçek bir mutluluktur.
Bir damla suya hasret yaşayan bir kurak sevgi bahçesiyim.
Eskiler susmak da sevmek kabilindendir derler.
Kendini sevmeye zorlarsan, sevilmeyi terk edersin.
Bakmak başka görmek başka ise sevmek ile sevilmek de başkadır.
İzlemeyi en sevdiğim spor dalları futbol ve basketboldur.
Sensizlik ruhuma sevgisizlik gibi kuraklık getirdi.
Sevgimi görmüyorsun diye yok sayamazsın.
Nedenini bilmiyorum ama bana olan sevgisi her geçen gün azalıyor.
Sevgi kızımız, oldukça çalışkan bir öğrenciydi.
Sevgi ve şiddet asla bir arada bulunmaz.
Seninle herhangi bir konuda tartışmayı hiç sevmyorum.
Sana olan sevgimden hiç bir zaman şüphe etme!
Bu tonlardaki duvar boyalarını çok seviyorum, eve ferahlık katıyor.
Ayaz ve Sevgi de mi bizimle gelecek? Sevgi Örnek Cümle Kurma
Aslında sen benim sevgimi hiçbir zaman hak etmedin.
Bir de kalkmış seni her zaman sevgim ile korudum diyor.
Senin tüm sevgin koca bir yalanmış meğer. Sevgi Cümle İçinde Kullan
Sevgi ismini bana babam vermiş. Sevgi İle İlgili Cümleler
Antalya'yı çok sevdiğim için her yıl tatilimi orada geçiriyorum.
Sevgi kelimesi günlük hayatımızda en çok kullandığımız kelimelerden bir tanesidir.
Sevgi ile ilgili cümlelere eşimiz ailemiz ve dostlarımızla ilgili özel günlerde çok ihtiyaç duyarız.
Sevgi kelimesi, birine karşı beslenen güzel duyguları ifade etmede kullanıldığı gibi kızlara özel isim olarakta verilir.
Sevgi ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL