Tok İle İlgili Cümleler, Tok Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurma

Tok ile ilgili cümleler, Tok cümle içinde kullan, içinde Tok kelimesi geçen kısa örnek cümle kur, olumlu ve olumsuz vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Tok İle İlgili Cümleler, Kısa Cümle İçinde Kullanımı, Örnek Cümle Kurmak

Tok kelimesi ile ilgili cümle örnekleri

Benim bu numaralara karnım tok.
Adamın çok tok bir ses tonu var.
Karnı tok olan açın halinden anlamaz.
Tok iken yemek yemeyi pek sevmem.
Kepek ekmeği uzun süre tok tutuyor.
Senin karnın aç mı yoksa tok musun?
Çok şükür bizim karnımız tok sırtımız pek.
Sabahları kahvaltıda tok tutması için yumurta yiyorum.
Karnım tok, yemeği tadımlık koyarsan sevinirim.
Tokum o yüzden yemek yemeyeceğim ama tatlı alabilirim.
Benim karnım tok sadece açık ve şekersiz bir çay istiyorum.
Kediler tok gibiler ama yine de önlerine biraz kedi maması koydum.
Diyet yapanlar uzun süre tok kalabilmek için sebze ağırlıklı besleniyorlar.
Tok ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL