Sonradan İle İlgili Cümleler, Sonradan Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurma

Sonradan ile ilgili cümleler, Sonradan kelimesi cümle içinde kullan, içinde Sonradan geçen kısa örnek cümle kur, olumlu ve olumsuz cümlede kullanımı ödevi vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Sonradan İle İlgili Cümleler, Kısa Cümle İçinde Kullanımı

Sonradan kelimesi ile ilgili cümle örnekleri

Sonradan görme insanlardan nefret ediyorum.
Yalan söylediği sonradan ortaya çıktı.
Sana kötü davrandığım için sonradan çok pişman oldum.
Sonradan mahkemeye başvurup Türkyılmaz soyadını aldı.
Gençlik dönemlerinde sonradan bu kadar ünlü olacağımı tahmin edemezdim.
Eskiden çok zengin biriydi, sonradan işleri bozuldu ve fakirleşti.
Sonradan isim değişikliği yapmak marka değerimizi olumsuz etkiledi.
Boya yapmak için bütün fırçaları kirletti ama sonradan hiç birini temizlemedi.
Sinemaya bilet almıştım fakat sonradan işim çıktığı için gidemedim.
Maçı önde götürüyorduk fakat sonradan berabere kaldık.
Sonradan ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL