Fakat İle İlgili Cümleler, Fakat Kısa Cümle İçinde Kullanımı, Örnek Cümle Kurmak

Fakat ile ilgili cümleler, Fakat cümle içinde kullan, içinde Fakat kelimesi geçen kısa örnek cümle kur, cümlede ödev vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Fakat İle İlgili Cümleler, Fakat Kısa Cümle İçinde Kullanımı

Fakat ile ilgili cümle örnekleri

Arapça kökenli olup ama, yalnız, ancak, lakin gibi anlamlarda kullanılır.

Seçimlere çok hazırlandık fakat kazanamadık.
Maçta öne geçmiştik fakat sonra berabere kaldık.
Kendimi çok halsiz hissediyorum fakat baş ağrısı ve ateşim yok.
Konsere bilet almıştım fakat sonradan işim çıktığı için gidemedim.
Babamı da çok seviyorum fakat en çok annemi seviyorum.
Yoldayım fakat hemen gelemem, trafik çok sıkışık.
Asitli içecekleri çok seviyorum fakat sağlık açısından çok zararlılar.
Çok çalıştım fakat sonunda emeklerimin karşılığını aldım.
En iyi arkadaşım fakat bazen beni çok sinirlendiriyor.
En kaliteli telefonu aldım fakat o bile altı ayda bozuldu.
Seninle ortaklık çok güzeldi fakat artık yollarımızı ayırmalıyız.
Sizinle birlikte olmak çok eğlenceliydi fakat artık gitmem gerekiyor.
Bugün hava kapalı fakat yağmur yağmuyor.
Maç çok çekişmeliydi fakat kazanan taraf olmadı.
Fakat ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL