Neden İle İlgili Cümleler, Neden Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurmak

Neden ile ilgili cümleler, Neden kelimesi cümle içinde kullan, içinde Neden geçen kısa örnek cümle kur, olumlu ve olumsuz cümlede kullanımı ödevi vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Neden İle İlgili Cümleler, Kısa Cümle İçinde Kullanımı

Neden kelimesi ile ilgili cümle örnekleri

Neden beni aramadın?
Neden diye sorma sakın bana.
Neden bu kadar üşüyorum acaba?
Neden dün akşam bize gelmedin?
Fiyatlar neden sürekli zamlanıyor?
Sence bu haftaki maçı neden kazanamadık?
Neden bu düzen böyle, neden herkes sahte?
Bizim oraya gitmek için bir çok nedenimiz var.
Okula gitmemişsin, nedenini öğrenebilir miyim?
Bu soruyu neden yanlış yaptığımı ben de bilmiyorum.
Başı boş sokak hayvanları trafik kazasına neden oldular.
İstediğin kadar para verebilirdim sana, neden başkasından borç istedin ki?
Neden ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL