İse İle İlgili Cümleler, İse Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurmak

İse ile ilgili cümleler, İse kelimesi cümle içinde kullan, içinde İse geçen kısa örnek cümle kur, olumlu ve olumsuz cümlede kullanımı ödevi vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

İse İle İlgili Cümleler, İse Kısa Cümle İçinde Kullanımı

İse kelimesi ile ilgili cümle örnekleri

İse bağlacı cümleleri birbirine bağlayan sözcük kalıpları arasında en çok kullanılardandır.

Eğer aranız bozulur ise bana gelin.
Ben siyahi seviyorum o ise beyazı seviyor.
Bence çok seviyor ise gitsin söylesin.
O çok çalışkandır kardeşi ise çok tembel.
Arkadaşı çok saygılı o ise çok kötü davranıyor.
Ben kararımı verdim o ise hala düşünüyor.
Ayşe dokuz yaşında, Fatma ise on dört yaşında.
Onun resmi çok güzel benim ise çok kötü.
İki cümleyi bağlamak için ise sözcügü kullanılır.
Ben asla olmaz diyorum sen ise sürekli ısrar ediyorsun.
Maçta beraberlik bozulmaz ise neticeyi penaltılar belirleyecek.
O bu yazılıda yetmiş puan aldı ise ben kesinlikle yüz alırım.
Eğer buraya gelirse, kendisine yardımcı olabilirim.
Seni sevmek isterim ama elimde olan birşey değil ise ne yapacağım?
Ben ders çalışıyorum o ise kitap okuyor.
Onun için bunları göze alacak isen senin için birşeyler düşünürüz.
O sinemaya gidiyor sen ise maç izlemeye, peki ben ne yapacağım tek başıma.
En çok sevdiğim renk ise kırmızıdır.
O çok tembel ben ise daha çalışkanım.
Klavye fiyatları her nekadar uygun ise de monitörler çok pahalı.
İse ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL