Halet İle İlgili Cümleler, Halet Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurmak

Halet ile ilgili cümleler, Halet kelimesi cümle içinde kullan, içinde Halet geçen kısa örnek cümle kur, olumlu ve olumsuz cümlede kullanımı ödevi vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Halet İle İlgili Cümleler, Halet Kısa Cümle İçinde Kullanımı

Halet kelimesi ile ilgili cümle örnekleri

Halet arapça kökenli bir kelime olup, durum anlamında kullanılır.

İyi olan tek şey haletiydi.
Artık haletimi soran kalmadı.
Onun haleti benden iyiydi.
Halet kelimesini yeni öğrendim.
Görmeyeli ne halettesin iyi misin?
Dün gece maalesef haletim çok kötüydü.
Evin haleti berbat, çok masraf gerekli.
Haleti iyi görünüyordu ama öyle değilmiş.
Bu olaydan sonra haletimiz çok bozuldu.
Annem ve babamın haletleri çok şükür iyiydi.
Aslında haleti iyi olsaydı bizde gelebilirdik.
Bana dedi ki "haletin nasıl?" ama ben cevap veremedim.
Takımın haleti hiç iyi değil, muhtemelen yenileceğiz.
Aslında haleti iyi görünüyordu maalesef öyle değilmiş.
Halet ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL