Hayır İle İlgili Cümleler, Hayır Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurmak

Hayır ile ilgili cümleler, Hayır cümle içinde kullan, içinde Hayır kelimesi geçen kısa örnek cümle kur, cümlede ödev vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Hayır İle İlgili Cümleler, Hayır Kısa Cümle İçinde Kullanımı

Hayır ile ilgili cümle örnekleri

Hayır lütfen sen bu işe karışma.
Evlenme teklifine cevabım hayır oldu.
Hayırdır senin benle bir derdin mi var?
Hayır, asla seninle sinemaya gelemem.
Hayır, ben fasulye yemek istemiyorum.
Hayır demeden önce keşke biraz düşünseydin.
Ne zaman senden bir şey istesem hep hayır diyorsun.
Evlenme teklifime hayır demeseydi şimdi balayındaydık.
Bu konuda benden alacağınız tek cevap hayır olur.
Bence böylesi senin için daha hayırlı olmuş.
Her şeyde bir hayır(iyilik) vardır diye boşuna dememişler.
Yardıma muhtaç insanlara hayırda bulunurdu.
Hayır işlerine ödenen para ziyan olmuş değildir.
Ülkemizde bir çok hayır(yardım) kurumları mevcuttur.
Hayır, ben sizinle hiç bir yere gelmek istemiyorum.
Hayvanlara yardım edip, onları besleyerek hayır işlemiş oluruz.
Maalesef çok ısrar etmeme rağmen bana hayır dedi.
Ahmet anne ve babasına karşı çok hayırlı bir evlat.
Hayır ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL