Eski İle İlgili Cümleler, Eski Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurmak

Eski ile ilgili cümleler, Eski kelimesi cümle içinde kullan, içinde Eski geçen kısa örnek cümle kur, olumlu ve olumsuz cümlede kullanımı ödevi vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Eski İle İlgili Cümleler, Kısa Cümle İçinde Kullanımı

Eski kelimesi ile ilgili cümle örnekleri

Bu çok eski bir gelenektir.
Eski adetler kalmadı artık.
Anlaşılan o eski püskü daire boş.
Eski defterleri kapatmaya hazırım.
Bu eski madeni paraları ondan aldım.
Eskilerimi yenileri ile değiştiririm.
Eski olan şeyleri pek fazla kullanmam.
Eskimiş olan eşyalarımı eskiciye verdim.
Bu kıyafetler eski, artık giymiyecem.
Bilgisayarım eski olduğu için yavaş çalışıyor.
Eski defterleri karıştırmak için artık çok geç.
Mahallemizden 2-3 günde bir eskici geçer.
Bir arkadaşa rastladım, eski günlerimizi andık.
Bayan böyle eski moda bir gömlek giymekte ısrar etti.
Evde ne kadar eski şeyler varsa hepsini çöpe attı.
Eski halılar yeni halılardan daha değerlidir.
Almanya’nın eski devlet başkanı vefat etti.
Bu hükümet gerçekten eskiye dönüş yapıyor.
Bu, son üç yıldır yaşadığımız eski soruna benzerdir.
Bu eski ayakkabılar uzun yıllar boyu kullanılmış.
Ne yazık ki bilgisayarım eski olduğu için yavaş çalışıyor.
Eski kıyafetlerimizi ihtiyaç sahiplerine vermeliyiz.
Eski kapıları yenileyip ihraç ediyor, paraya para demiyor.
Eski kıyafetlerimi ihtiyacı olanlara vermek için ayırdım.
Sınav öncesi eski soruları da çözün, yazılıda faydasını görürsünüz.
Doğal güzellikler artık eskisi gibi turist çekmiyor. (Necati Cumalı)
İnsanlar günümüzde popüler kültüre eskisinden daha çok önem vermekte.
Cep telefonu kullanmadığım için çoğu kişi bana eski kafalı olduğumu söyler.
O, eski defterleri çoktan kapatmış, Osmanlıya kucağını açmıştı. (Tarık Buğra)
Ben babamın eskilerinden uydurma şeylerle giyiniyordum. (H. Z. Uşaklığil)
Bugün mekteplerimiz artık o eski mektepler değildir. (Reşat Nuri Güntekin)
Anlatışına bakılırsa eski kâtibe, şimdi fevkalade şık giyiniyormuş. (Haldun Taner)
Madem ki oda için yeni mobilya aldık,neden bu eski, yıpranmış mobilyayı atmıyoruz?
Ey benim eski duygularım, eski düşüncelerim. Neden böyle uzaksınız benden? (Nurullah ataç)
Bereket versin, işi kuru gürültüden ileri gitmediği, her şeyin eski hamam eski tas kaldığı çabuk anlaşıldı. (Kemal Tahir)
Eski ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL