Sen İle İlgili Cümleler, Sen Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurma

Sen ile ilgili cümleler, Sen kelimesi cümle içinde kullan, içinde Sen geçen kısa örnek cümle kur, olumlu ve olumsuz cümlede kullanımı ödevi vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Sen İle İlgili Cümleler, Sen Kısa Cümle İçinde Kullanımı

Sen kelimesi ile ilgili cümle örnekleri

Sen bugün okula gitmeyecek misin?
Sen bana güvenmiyorsun galiba.
Sen git ben biraz sonra gelirim.
Sen hangi okula gitmek istiyorsun?
Sen bu arabayı kaç paraya aldın?
Sen çok üşümüş gibi duruyorsun, dikkat et hastalanma.
Bence sen bu meseleyi gözünde çok büyütüyorsun.
Ben fuara gideceğim istersen sende gel.
Ablan ile sen iyi anlaşabiliyor musunuz?
Akşam halı saha maçı var sen de gelmek ister misin?
Sen bu konuda bana ne söz verdiğini hatırlamıyor musun?
Sen gelsende gelmesende ben o filmi izlemeye gideceğim.
Sen müsait olduğunda haber ver birlikte gezmeye gidelim.
Beklemek cehennemdir, ama beklerim seni. William Shakespeare
Sen benim dualarımdan düştün, daha büyük uçurum arama boşuna. Nebi Yıldız
Sakladığın sır senin esirindir, açığa vurursan sen onun esiri olursun. Hz. Ali
Ve sen, bir kadına kurdurduğun hayalleri yıkmadığın kadar adamsın. İbrahim Çoban
Aklında bulunsun sevgilim, sen beni kandırmadın, ben inanmayı seçtim. Can Yücel
Seni seviyorum; bir cümle, iki kelime, on üç harf, iki insan ve bir aptal. Cemal Safi
Değer verdiğin insan senin değerini bilmiyorsa bırak kendi değeriyle kalsın.
Sen unutmayı inat etsen de parçan olan bazı şeyler unutmayı reddediyordu.
Ben alıntıları sevmem, bana senin ne bildiğini söyle. Ralph Waldo Emerson Sen İle İlgili Cümleler
Bazılarına bir kaç beden büyük geliyormuş sözlerim, ziyanı yok seneye de giydiririm.
Sen benim ilacım, uyandığım sabahlara çayımsın. Bir de mutluluğumun sebebisin.
Her rengin bir kişiliği vardır, her kişiliğinde bir rengi, ben senin rengini buldum, kahperengi.
Seni seviyorum. Deli gibi değil, gayet aklı başında olarak seviyorum. Sabahattin Ali
Ben iyi niyetimden sadece bugün kaybederim. Ama sen karaktersizliğinle bir ömür kaybedersin.
Sen onun hayatında bir seçenek isen, onun senin hayatında bir öncelik olmasına müsaade etme. Paul Auster
Sen ve ben demek bana güç veriyor. Bu iki özneyi biz olarak sunmaksa ölümsüzlük iksiri gibi bir şey.
Kimseye kendini anlatmak için yorulma. Seni sevenler, sen susarken de seni anlarlar. Atakan Gülgar
Birkaç beden büyük gelir sana benim laflarım, olsun ziyanı yok gelecek senelerde de giydiririm. Özgür Gümüşsoy
Sen ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL