Saye İle İlgili Cümleler, Sayesinde Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurma

Saye ile ilgili cümleler, Saye kelimesi cümle içinde kullan, içinde Sayede geçen kısa örnek cümle kur, olumlu ve olumsuz cümlede kullanımı ödevi vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Saye İle İlgili Cümleler, Sayesinde Kısa Cümle İçinde Kullanımı

Saye kelimesi ile ilgili cümle örnekleri

Onun sayesinde maçı kaybettik.
Senin sayende otobüsü kaçırdık.
Bu sayede hatamızın farkına vardık.
Bu başarıyı eşimin sayesinde kazandım.
Arkadaşım sayesinde konsere bilet bulabildim.
Bu makama bizim sayemizde geldiğinizi unutmayın.
Teknoloji sayesinde hayatımız oldukça kolaylaştı.
Askerlerimizin sayesinde ülke sınırlarımız güvende.
Beni ders çalıştırman sayesinde sınavdan yüksek not aldım.
Kripto varlıklara yaptığım yatırım sayesinde paramı artırdım.
Çok çalışmam sayesinde tüm sınavlardan yüksek not aldım.
Saye ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL