Nazar İle İlgili Cümleler, Nazar Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurmak

Nazar ile ilgili cümleler, Nazar kelimesi cümle içinde kullan, içinde Nazar geçen kısa örnek cümle kur, olumlu ve olumsuz cümlede kullanımı ödevi vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Nazar İle İlgili Cümleler, Kısa Cümle İçinde Kullanımı

Nazar ile ilgili cümle örnekleri

Aman nazar değmesin.
Güzel bir nazarlıkmış.
Bu nazar boncuğu senin mi?
İşin nazardan uzak olsun.
Sen benim nazar boncuğumsun.
Senin üzerinde nazar var bence.
Nazara inan ve tedbirini al.
Baktığım her yer senin nazarın.
Ey sevgili! Nazarın nazarım olsun.
Artık nazar bile olsan değmem sana.
Benim için bir nazar duası okur musun?
Nazardan korunmak için kurşun döktürdüm.
Dillerde dolaşan her şey nazara gelir.
Tanımadığın insanın bile nazarı değer.
Bir kötü nazar, bir orduyu devirebilir.
Nazar deveyi kazana insanı mezara sokar.
Nazar etme ne olur, çalış senin de olur.
Antikacıdan harika bir nazar boncuğu aldım.
Hayallerini kimseye anlatma, nazar değdirirsin.
İnsanın sırrına bile nazar değiyormuş anladım.
Bir boş bakış zannettiğim kem gözlü bir nazar imiş.
Hayat bazen nazarlardan uzak kalınca anlamlı oluyor.
İnsanın içinde art niyet olmasa da nazar değdirebilir.
Kusuru kem göz görür, güzelliği güzeller. Hz. Mevlana
Yarim nazarın bile değmesin kimselere bırak bana değsin.
Benim kalbim senin nazarın; bana bir nazar et. Nazan Bekiroğlu
Korkma artık sana hiç değmem, nazar olsam bile yine sana değmem.
İşimiz, yolumuz, gönlümüz bakışımız nazardan uzak olsun inşallah.
Sana her bakışımda maşallah diyorum, korkuyorum nazar değecek diye.
Nazar ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL