Kaygı İle İlgili Cümleler, Kaygılanmak Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurmak

Kaygı ile ilgili cümleler, Kaygı kelimesi cümle içinde kullan, içinde Kaygı geçen kısa örnek cümle kur, olumlu ve olumsuz cümlede kullanımı ödevi vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Kaygı İle İlgili Cümleler, Kaygılanmak Kısa Cümle İçinde Kullanımı

Kaygı ile ilgili cümle örnekleri

Kaygılanmamak elde değil.
Akıl azaldığı oranda kaygı da azalır.
Bin kaygı bir borç ödemez. Karacaoğlan
Bu davranışların beni çok kaygılandırıyor.
Sokak hayvanları konusunda çok kaygılıyım.
Kaygılı olmak vazgeçmenin başlangıcıdır.
Böye durumlarda kaygılanmadan sakin kalmalıyız.
Hayırlısı diye bir kelime var ki bütün kaygıları yok ediyor.
Annemi ambulans ile hastaneye kaldırdığımızda çok kaygılanmıştım.
Yeterince çalışmadığım için sınavlar konusunda biraz kaygılıyım.
Sınav bittikten sonra çok kaygılı gözüküyordu, galiba sınavı kötü geçti.
Geçip gitmiş bir şey için tasalanmam ve ona özlem duymam. Hz. Ali
Kaygı yarının faresinin bugünün peynirini yemesidir. Samuel Smiles
Ne denli az şeyiniz kalırsa kaygılanacak o kadar az şeyiniz olur. Buda
Kaygı yarının acısı olmaz sadece bugünün neşesini götürür. Mirebaeu
Mahallede yaşanan doğalgaz patlaması ihmaller konusunda vatandaşları kaygılandırdı.
Yaşamımızı ölüm kaygısıyla ölümümüzü de yaşama kaygısıyla bulandırıyoruz. Cemil Meriç
En önemli kaygım genç kuşakların yazdıklarımı yeterli ölçüde tartışmadan kabullenmeleridir.
İnsanlar beni anlamıyor diye kaygılanmam ben insanları anlamazsam kaygı duyarım. Konfüçyus
Görevimi kaygı içinde ama umutla bırakıyorum. Herkese iyi şanslar diliyorum. Mihail Gorbaçov
Artık hayallerim suya düşecek diye kaygılanmıyorum. Çünkü onlar düşe düşe yüzmeyi öğrenmişler.
Kaygıyla varlık ve bolluk içinde yaşamaktansa korku ve sıkıntıları kovup açlık içinde ölmek daha iyidir. Epiktetos
Hiçbir kuşkuya yer vermeden hiçbir kaygıya düşmeden açsaydın bana yüreğini işte o zaman görürdün benim kişiliğimi.
Kaygı ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL