Çürük İle İlgili Cümleler, Çürük Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurmak

Çürük ile ilgili cümleler, Çürük kelimesi cümle içinde kullan, alakalı kısa örnek cümle kur, olumlu, olumsuz, mecaz ve soru cümlesi vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Çürük İle İlgili Cümleler, Kısa Cümle İçinde Kullanımı, Örnek Cümle Kurmak

Çürük kelimesi ile ilgili kısa cümle örnekleri

Dometesler çürümüş.
O elmaların hepsi çürük.
İki çürük dişi vardı, çektirdi.
Diş hekimi onun çürük dişini çekti.
Çürük temele ev yapılmaz.
Ben çürük dişimi çektirdim.
Çürük çıktığı için işe almamışlar.
Dolapta çürük bir şey bırakmadım.
O çürük kalbiyle birşey yapamaz.
Çürük çıkan elmaları ayıkladım.
Oğlu da kendisi gibi çürük çıkmış.
Çürükleri barındırmaz yaylaların yaylası. H. Taner
Ağaçdan topladığımız erikler çürük çıktı.
Evdeki çürük çarık eşyaları ayırdık.
Sepetteki bir çürük elma bütün sepeti çürütür.
Evde bekleyen bütün yumurtalar anında çürümüş.
Allah kimseyi çürük tahtaya bastırmasın.
Hekim yanlışlıkla çürük olmayan dişimi çekmiş.
Hasan, kardeşinden çürük elmayı çöpe atmasını rica etti.
Çürük olan ne kadar meyve ve sebze varsa hepsini çöpe attım.
Çürük iple kuyuya inmeye kalkışırsanız sonunuz felaket olabilir.
Çürük çıkmak için can atan, sözde kahramanlar var.
Senin söylediklerin çürük bir iddia, buna inanmamı bekleme.
Dişlerimin ağrısının sebebi çürük olmalarıymış.
Çürük elmaların hepsini bir poşete koymuş ve almış da gelmiş.
Yabancı, kirli, çürük dişlerini göstererek gülümsüyordu. Ö. Seyfettin
Hemen her gece sille tokat adamakıllı dayak yiyor, her yanı çürük içinde. A. İlhan
Üç gündür, bayat bir sandviç, çürük bir elma ve biraz bozuk yoğurt dışında hiçbir şey yemedim.
Çürük merdivenle dama çıkmaya çalışırsanız büyük tehlikeye girmiş olursunuz..
Çürük ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL