Çember İle İlgili Cümleler, Çember Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurmak

Çember ile ilgili cümleler, Çember kelimesi cümle içinde kullan, alakalı kısa örnek cümle kur, olumlu, olumsuz, mecaz ve soru cümlesi vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Çember İle İlgili Cümleler, Kısa Cümle İçinde Kullanımı, Örnek Cümle Kurmak

Çember kelimesi ile ilgili kısa cümle örnekleri

Hadi beraber cember oynayalım.
Çember oynarken az kalsın dusecektim.
Arkadaşım Gülay beni cember oynamaya cağırdı.
Abimle çember oynamaya ben de gideceğim.
Arkadaşım gelirken yanında oynamamız icin bir cember getirmiş.
Ben sokakta arkadasimla cember oynamaya gidiyorum.
Teröristler emniet güçlerimiz tarafından çembere alınmış, kaçacak yerleri kalmamış.
Arkadaslarim Ayse ve Gulcan adina cember dedikleri bir cesit oyuncak ile oynuyorlardi.
Çemberin peşinden kosan cocuklar sokagin basina kadar varmislardi.
Bugünkü dersimizde cember konusunu isledik ve cemberin alanini bulmayi da ogrendik.
Benim defterime guzel bir cember cizdi ve icini yesile boyadi.
Elinde tuttugu cember ile yanimiza geldi ve hep beraber cember oynamaya basladik.
Çemberin peşinde kosan cocuklar cok keyifli dakikalar geciriyor, guluyorlar, kahkaha atiyorlardi.
Eski donemlerde cocuklarin cok fazla oyuncagi yokmus ve onlar da metal bir cemberi oyuncak olarak kullanirlar, bu cemberi cevirerek pesinden kosarlarmis.
XXXXXXX ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL