Çanta İle İlgili Cümleler, Çanta Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurmak

Çanta ile ilgili cümleler, Çanta kelimesi cümle içinde kullan, alakalı kısa örnek cümle kur, olumlu, olumsuz, mecaz ve soru cümlesi vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Çanta İle İlgili Cümleler, Kısa Cümle İçinde Kullanımı, Örnek Cümle Kurmak

Çanta kelimesi ile ilgili kısa cümle örnekleri

Çantan çok eskimiş.
Bu para çantası şifreliymiş.
Arkadaşıma çanta hediye ettim.
Anneme Doğum gününde çanta alacağım.
Bana güzel bir spor çantası lazım.
Bu çanaların fiyatları çok yüksek.
Kırmızı çanta bu elbiseye çok yakışmış.
Çantalarımı taşımaya yardım eder misin?
Senin çantanda daha ne numaralar verdır.
Çantamın ön gözünde telefon şarjım var.
Market çantasını kaybettim bir türlü bulamıyorum.
Kendime yeni bir dizüstü bilgisayar çantası aldım.
Öğretmenler gününde öğretmenime çanta almayı düşünüyorum.
Belboyların görevi müşterilerin çantalarını odalarına taşımaktır.
Büyük bir çanta mağazası açtık ama tamamen bayanlara hitap ediyor.
Çanta ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL