Live İle İlgili Cümleler, İngilizce Örnek Cümle Kurma, İçinde Kullanımı ve Anlamları

Live ile ilgili cümleler, Live ingilizce örnek cümle içinde kullanımı ve anlamları, Live kelimesiyle olumlu, olumsuz, soru cümlesi vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Live İle İlgili Cümleler, İngilizce Örnek Cümle Kurma, İçinde Kullanımı ve Anlamları

Live kelimesi ile ilgili ingilizce cümle örnekleri

Live kelimesi ingilizcede yaşamak anlamında kullanılmaktadır.

I'll live with it.
Onunla yaşayacağım. — Webindeks


I want to live.
Ben yaşamak istiyorum. — Webindeks


You must live through this.
Bunu yaşamalısınız. — Webindeks


I live with my mother and daughter.
Annem ve kızımla birlikte yaşıyorum. — Webindeks


Whatever occurs, we'll live with it.
Ne olursa olsun onunla yaşayacağız. — Webindeks


I live close enough, so I simply walked.
Yeterince yakın oturuyorum, bu yüzden sadece yürüdüm. — Webindeks


They don't expect him to live.
Onun yaşamasını beklemiyorlar. — Webindeks


I chose to live, no matter what the consequences.
Sonuçları ne olursa olsun yaşamayı seçtim. — Webindeks


Because he wanted her to live.
Çünkü onun yaşamasını istiyordu. — Webindeks


Something she wasn't able to live with.
Birlikte yaşayamayacağı bir şey. — Webindeks


Our kind tend to live much longer than the average human.
Bizim türümüz ortalama insandan çok daha uzun yaşama eğilimindedir. — Webindeks


I live about five miles from you.
Senden yaklaşık beş mil uzakta yaşıyorum. — Webindeks


Do you live around here?
Buralarda mı yaşıyorsun? — Webindeks


Whether you choose to live or to die, you will need my help.
İster yaşamayı seç, ister ölmeyi seç, yardımıma ihtiyacın olacak. — Webindeks


If I hurt you, I couldn't live with myself.
Eğer seni incitirsem kendimle yaşayamam. — Webindeks


You will never let me live it down.
Bunu yaşamama asla izin vermeyeceksin. — Webindeks


Do you want to see where I live?
Nerede yaşadığımı görmek ister misin? — Webindeks


He let me live, only so I could watch him win.
Yaşamama izin verdi, sırf onun kazanmasını izleyebileyim diye. — Webindeks


All things must live in such a light.
Her şey böyle bir ışık altında yaşamalı. — Webindeks


But where did you live?
Peki nerede yaşadın? — Webindeks



Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL