Help İle İlgili Cümleler, İngilizce Örnek Cümle Kurma, İçinde Kullanımı ve Anlamları

Help ile ilgili cümleler, Help ingilizce örnek cümle içinde kullanımı ve anlamları, Help kelimesiyle olumlu, olumsuz, soru cümlesi vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Help İle İlgili Cümleler, İngilizce Örnek Cümle Kurma, İçinde Kullanımı ve Anlamları

Help kelimesi ile ilgili ingilizce cümle örnekleri

Help kelimesi ingilizcede yardım etmek anlamına gelir.

Help is on the way.
Yardım yolda. — Webindeks


They will help me!
Bana yardım edecekler! — Webindeks


Do you need help?
Yardıma ihtiyacın var mı? — Webindeks


But I can't help it.
Ama elimde değil. — Webindeks


I couldn't help but do it.
Yapmadan edemedim. — Webindeks


Alex wasn't much help, though.
Alex'in pek yardımı olmadı. — Webindeks


He got into the car with her help.
Onun yardımıyla arabaya bindi. — Webindeks


There was no signboard to help him.
Ona yardım edecek bir tabela yoktu. — Webindeks


I can help others.
Başkalarına yardım edebilirim. — Webindeks


I suppose he wanted to help.
Sanırım yardım etmek istiyordu. — Webindeks


Do you want me to help?
Sana yardım etmemi ister misin? — Webindeks


He does not want my help.
Benim yardımımı istemiyor. — Webindeks


Please help him Darian.
Lütfen ona yardım et Darian. — Webindeks


I came simply to help him and you.
Sadece ona ve sana yardım etmeye geldim. — Webindeks


We're glad we could help.
Yardım edebildiğimize sevindik. — Webindeks


Help me, teach me, and perhaps I may...
Bana yardım et, öğret bana, belki ben de... — Webindeks


There is no one to help me or pity me.
Bana yardım edecek ya da bana acıyacak kimse yok. — Webindeks


May God help you, but we'll see what will happen.
Allah yardımcınız olsun ama bakalım ne olacak. — Webindeks


After a few minutes of rest she'd go help them.
Birkaç dakika dinlendikten sonra gidip onlara yardım edecekti. — Webindeks


Lisa went out to help her carry things into the house.
Lisa eşyaları eve taşımasına yardım etmek için dışarı çıktı. — Webindeks



Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL