Üzgün İle İlgili Cümleler, Üzgün Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurmak

Üzgün ile ilgili cümleler, Üzgün cümle içinde kullan, içinde Üzgün kelimesi geçen kısa örnek cümle kur, olumlu ve olumsuz vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Üzgün İle İlgili Cümleler, Kısa Cümle İçinde Kullanımı, Örnek Cümle Kurmak

Üzgün kelimesi ile ilgili cümle örnekleri

Sen bugün çok üzgün görünüyorsun.
Kardeşim hastalandığı için çok üzgünüm.
Onu böyle üzgün görmek beni de çok üzüyor.
Bu konuda üzülmeni gerektirecek bir durum yok.
Babam tarih dersinden kaldığımı duyunca çok üzüldü.
Biraz gül artık senin üzgün olman bizi de üzüyor.
Bu kadar üzüleceğini bilseydim daha dikkatli olurdum.
Üzgün olduğun için seninle bu konuyu konuşmaya çekindim. Üzgün İle İlgili Cümleler
Takımın maç son dakikada kaybetmiş olması taraftarları daha da üzdü.
Kendini bu kadar üzme boşuna, bu sorunun üstesinden kolaylıkla gelirsin.
Dedemin vefatından beri annem sürekli üzgün, aylardır hiç yüzü gülmedi.
Sağolsun üzgün olduğumu öğrenince hemen yanıma gelip beni teselli etmeye çalıştı.
Sokak hayvanları için çok üzülüyorum keşke onlar için elimden daha fazlası gelse.
Üzgün ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL