Toplamak İle İlgili Cümleler, Toplamak Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurma

Toplamak ile ilgili cümleler, Toplamak cümle içinde kullan, içinde Toplamak kelimesi geçen kısa örnek cümle kur, olumlu ve olumsuz vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Toplamak İle İlgili Cümleler, Kısa Cümle İçinde Kullanımı, Örnek Cümle Kurmak

Toplamak kelimesi ile ilgili cümle örnekleri

Köye kiraz toplamaya gideceğiz.
Sabahları yatağımı toplamaya eriniyorum.
Anlaşılan sofrayı toplamak yine bana kaldı.
Senin dağıttıklarını hep ben topluyorum.
Seni her gün bir yerlerden toplamak zorunda mıyım?
Yeterince sipariş toplayamadığımız için üretime ara verdik.
Güvercinleri etrafımıza toplamak için yerlere yem saçtık.
Biraz yalnız kalıp kafamı toplamak istiyorum. Toplamak İle İlgili Cümleler
Bu bölgede izinsiz bir şekilde orman meyvesi toplamak yasak.
Lösemili çocuklar için toplanan para miktarı bir milyon lirayı aştı.
Misafirler gelmeden önce evi biraz toplamamız lazım. Toplamak cümle içinde kullan
Fındık toplamak için gelen mevsimlik işçiler çadırlarını buraya kuracaklar.
Toplamak ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL