Sıcak İle İlgili Cümleler, Sıcak Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurma

Sıcak ile ilgili cümleler, Sıcak cümle içinde kullan, içinde Sıcak kelimesi geçen kısa örnek cümle kur, olumlu ve olumsuz vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Sıcak İle İlgili Cümleler, Kısa Cümle İçinde Kullanımı, Örnek Cümle Kurmak

Sıcak kelimesi ile ilgili cümle örnekleri

Bu hafta Hava oldukça sıcak.
Çay o kadar sıcaktı ki içemedim.
Sıcak havalardan iyice bunaldık artık.
Babam çok sıcak kanlı bir insandır.
Sıcak bir çorba iç bence çok iyi gelir.
Aslında ben bu işe pek sıcak bakmıyorum.
Sağolsun beni oldukça sıcak ve samimi karşıladı.
Sıcaklarda Antalya'ya gitmeyi düşünüyorum.
Komşumuz misafirlerini çok sıcak karşılayan birisi.
Bu sıcakta dışarı çıkmak bence çok tehlikeli.
Hava sıcak olduğu için dondurma çok çabuk eriyor.
Okul bu kış çok sıcak olduğu için kimse hastalanmadı.
Hava durumuna göre önümüzdeki salı günü hava sıcak olacakmış.
Meteoroloji yetkililerinden aşırı sıcaklar konusunda uyarı geldi. Sıcak Cümle İçinde Kullan
İktidar partisinin önerisine muhalaefet partileri pek sıcak yaklaşmadı. Sıcak İle İlgili Cümleler
Dilimiz soğuk yemeklerin ve içeceklerin tadını sıcak olanlara göre daha iyi hissediyor.
Sıcak ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL