Sağlam İle İlgili Cümleler, Sağlam Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurma

Sağlam ile ilgili cümleler, Sağlam cümle içinde kullan, içinde Sağlam kelimesi geçen kısa örnek cümle kur, olumlu ve olumsuz vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Sağlam İle İlgili Cümleler, Kısa Cümle İçinde Kullanımı, Örnek Cümle Kurmak

Sağlam kelimesi ile ilgili cümle örnekleri

Bu marka en sağlam saat markası.
O adam bence hiç sağlam ayakkabı değil.
Çelik kapılar normal kapılara göre daha sağlam.
Kasası sağlam olan bir bilgisayar arıyorum.
Sağlam kafa sağlam vücutta bulunur derler.
At yarışlarıyla ilgili çok sağlam bir tüyo aldım.
Ben işimi sağlama alayım, ne olur ne olmaz.blog-post
Bu hayatı hızlı değil, sağlam adımlarla yaşamalıyız.
Balkonomuza kendi ellerimle çok sağlam bir masa yaptım.
Sağlam yumurtaları ayırıp diğerlerini çöpe attım.
Bu civardaki binalar sağlam olduğu için depremde hasar meydana gelmedi.
Çok sağlam bir bünyesi varmış, yoksa bu yaşta bu hastalığı atlatması zordu.
Bu topun derisi ve dikişileri çok sağlam, kolay kolay patlamaz.
Bu model arabaların motorları çok sağlam. Sağlam İle İlgili Cümleler
Japonlar tamamen çelik iskeletle dünyanın en sağlam gökdelenini yapmışlar.
Atalarımızın eşeği sağlam kazı bağla şeklinde bir sözü var. Sağlam cümle içinde kullan
Bu motorlar yüz elli bin kilometre arıza çıkarmayacak kadar sağlam üretiliyorlar.
Bu mağaza yeterince sağlam ve kaliteli olmayan ürünlerin kesinlikle satışını yapmıyor.
Sağlam ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL