Maddi İle İlgili Cümleler, Maddi Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurma

Maddi ile ilgili cümleler, Maddi cümle içinde kullan, içinde Maddi kelimesi geçen kısa örnek cümle kur, olumlu ve olumsuz vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Maddi İle İlgili Cümleler, Kısa Cümle İçinde Kullanımı, Örnek Cümle Kurma

Maddi kelimesi ile ilgili cümle örnekleri

Maddi tazminat davasını kazandım.
Unutma, maddi manevi her zaman yanındayım.
Bu işin maddi getirisi kadar manevi getirileride var.
Maddi imkanlarım ölçüsünde sokak hayvanlarına yardım ediyorum.
Karşı tarafa hem maddi hemde manevi tazminat davası açtık.
Maddi açıdan ailecek zor günler geçiriyoruz. Maddi İle İlgili Cümleler
Şirket maddi açıdan iyi durumda fakat tecrübeli personel sıkıntısı var.
Bazı maddi sıkıntılarımı çözmeye çalışıyorum. Maddi cümle içinde kullan
Hükümet pandemi nedeniyle esnaflara maddi desteklerde bulunacağını açıkladı.
Maddi durumu iyi olduğu için her yıl tatilini yurt dışında geçiriyor.
O üniversiteye puanım yetiyor ama okumak için maddi durumum pek yeterli değil.
İki araç kavşakta çarpıştılar, neyse ki kaza sadece maddi hasarla atlatıldı.
Maddi açıdan ailemi zor duruma düşürmemek için özel okula gitmeyi tercih etmedim.
Maddi konularda başkalarına muhtaç olmamak için her zaman tedbirli davranmalıyız.
İnsanları maddi durumlarına göre sınıflandırmak çok yanlıştır, sonu ise her zaman pişmanlıktır.
Maddi ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL