Kalın İle İlgili Cümleler, Kalın Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurma

Kalın ile ilgili cümleler, Kalın cümle içinde kullan, içinde Kalın kelimesi geçen kısa örnek cümle kur, olumlu ve olumsuz vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Kalın İle İlgili Cümleler, Kısa Cümle İçinde Kullanımı, Örnek Cümle Kurmak

Kalın kelimesi ile ilgili cümle örnekleri

Amcamın kaşları çok kalın.
Kış için kalın çoraplar aldım.
Bu kitap çok kalın, okumam bir hafta sürdü.
Kendime tatil için kalın kalın kitaplar aldım.
Bazı kadınlar cüzdanı kalın erkek sever.
Bana göre Gamze çok kalın kafalı bir insan.
Teyzemin sesi bir kadına göre oldukça kalın.
Havalar soğuk biraz kalın giyinmelisin.
Yaz geldiği için kalın battaniyeleri kaldırdık.
Bu sene kapm için daha kalın bir çadır almak istiyorum.
Banyo havluları normal havlulara göre daha kalın oluyor.
Sakallarım çok kalın o yüzden makine ile traş oluyorum.
Kendime kalın bir mont almak için mağazaları dolaşacağım.
Arabaya kışlık kalın lastikler takmanın zamanı geldi.
Bu kablolar gereğinden biraz kalın. Kalın İle İlgili Cümleler
Ünlü manken dudaklarını kalınlaştırmak için estetik operasyonu geçirdi.
Bu yağ kalın, bu modeldeki araçlarda daha ince yağ kullanılıyor.
Kendime kalın bir mont almak için mağazaları dolaşacağım. Kalın cümle içinde kullan
Köyümüzdeki tarihi çınar ağacının gövdesi o kadar kalın ki içine küçük bir kulube bile sığar.
Kalın ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL