Hafif İle İlgili Cümleler, Hafif Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurma

Hafif ile ilgili cümleler, Hafif cümle içinde kullan, içinde Hafif kelimesi geçen kısa örnek cümle kur, olumlu ve olumsuz vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Hafif İle İlgili Cümleler, Kısa Cümle İçinde Kullanımı, Örnek Cümle Kurmak

Hafif kelimesi ile ilgili cümle örnekleri

Hafif bir yağmur çiseliyor.
Yüzünde hafif bir gülümseme vardı.
Evimizin önünde hafif bir yokuş var.
Üç gündür hafif bir rüzgar esiyor.
Poşetler hafifmiş, ben tek başıma götürebilirim.
O taşıdığın çuvallar hafif mi yoksa ağır mı?
Kardeşimin uyuya kalmış üstüne hafif bir şeyler örttüm.
Hafif bir tümsek olmasına rağmen araba garaja girmekte zorlandı.
Ağırlıklar nedeniyle teknenin batma riski var, biraz hafifletmek lazım.
Bu kadar özel bir geceye hafif bir makyajla katılması çok cesurca.
Amcam yaptığım esprimi beğenince gülümsedi ve hafifce başımı okşadı.
Bu ceza işlediğin suçun yanında biraz hafif kalıyor. Hafif İle İlgili Cümleler
Müjdeli haberi alınca öyle bir hafifledim ki, adeta omuzlarım koca bir yük indi.
Genellikle hafif giysiler giymeyi tercih ediyorum. Hafif cümle içinde kullanımı
Buzlanma nedeniyle oluşan kazada beş kişi hafif yaralı, can kaybı ise bulunmamakta.
Diyet nedeniyle genelde kalori açısından oldukça hafif tatlılar tüketmeyi tercih ediyorum.
Hafif ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL