Tuval İle İlgili Cümleler, Tuval Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurmak

Tuval ile ilgili cümleler, Tuval kelimesi cümle içinde kullan, içinde Tuval geçen kısa örnek cümle kur, olumlu ve olumsuz cümlede kullanımı ödevi vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Tuval İle İlgili Cümleler, Kısa Cümle Kur İçinde Kullanımı
Tuval Üzerine yağlı boya resim yapılan, ahşap bir çerçeveye gerilerek tutkallı bir birleşimle astarlanmış bezden oluşan malzeme anlmına gelir.

Tuval kelimesi ile ilgili cümle örnekleri

Elimde hiç boş tuval kalmadı.
Çok güzel bir tuval çalışması.
Bana çok acil üç tane tuval lazım.
Tuval fiyatları çok artmış fazla alamadım.
Ahmet çok güzel tuval çalışmaları yapıyor.
Resim yaparken tuvali devirdim yanlışlıkla.
Tuvalleri sergi için Kadıköy'e götürmem gerekiyor.
Sen resim yapamıyorsun olan tuvallere oluyor boşu boşuna.
Güzel sanatlarda okuyan öğrencilere indirimli tuval satıyoruz.
Bu tuvali çok beğendim. Tuval İle İlgili Cümleler
Depoya dört tane tuval saklamıştım ama bulamıyorum. Tuval Cümle İçinde Kullan
Ressam tuvali adeta nakış gibi işlemiş, şahane bir resim olmuş.
Tuval ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL