Masal İle İlgili Cümleler, Masal Cümle Kur İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurmak

Masal ile ilgili cümleler, Masal kelimesi cümle içinde kullan, içinde Masal geçen kısa örnek cümle kur, olumlu ve olumsuz cümlede kullanımı ödevi vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Masal İle İlgili Cümleler, Kısa Cümle Kur İçinde Kullanımı

Masal kelimesi ile ilgili cümle örnekleri

Biz dün akşam masal okuduk
Ben masal okumayı çok sevmem.
Benim kardeşim ona masal okumamı çok seviyor.
Dün Kutuphaneden bir sürü masal kitabı aldık.
Masalsı bir tatil geçirmek için gün sayıyorum.
Bana masal okuma her zaman doğruyu söyle lütfen.
Sakın bana masal anlatma doğruyu söyle nerelerdeydin.
Adeta masal gibi günlerdi maalesef çok eskilerde kaldı.
Bu masal serisi okuması gerçekten çok zevkli bir seiydi.
Masallar en çok çocukların seveceği bir çeşit kitap türüdür.
Buna benzer öykülere Grimm kardeşlerin masallarında da rastlanmakta.
Masalsı bir futbol oynayan Ronaldo taraftarının gözünde tam bir kahraman.
O günler muhteşemdi her günü bir önceki günden daha ışıltılı ve masal gibi günlerdi.
Andersen’den Masallar isimli kitabın kapağında ki resmi tekrar çizebilir miyim sence?
Her gece uyumadan önce babam bana masal okurdu. Şimdi yine küçük olsam da bana yine masal okusa…
Paris‘teki Disneyland gezimizde tüm masal karakterleri ile karşılaştık ve onlarla fotoğraf çektirdik.
Kızım masal perilerine çok inanıyor, kendi odasında duvara bu perilerin hayali resimlerini çizip asıyor.
Siyasetçiler her seçim öncesi halka masal anlatıyor ve halkta bu masalların hangisini beğenirse oyunu ona veriyor.
Yönetmen filminde konuyu masalsı bir şekilde anlatmayı denemiş ve neticede üç Oscar ödülü kazanarak ne kadar doğru yaptığını ispat etmişti.
Masal ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL