Kızıl İle İlgili Cümleler, Kızıl Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurma

Kızıl ile ilgili cümleler, Kızıl kelimesi cümle içinde kullan, içinde Kızıl geçen kısa örnek cümle kur, olumlu ve olumsuz cümlede kullanımı ödevi vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Kızıl İle İlgili Cümleler, Kısa Cümle İçinde Kullanımı, Örnek Cümle Kurmak

Kızıl kelimesi ile ilgili cümle örnekleri

Markette hiç kızıl boya kalmamış.
Kızıl saç sana gerçekten çok yakışıyor.
Kızıl meydanda üç tane fotoğraf çekildim.
Yakın arkadaşlarımdan iki tanesi kızıl saçlı.
İki tane kızıl renkli deriyle kaplı televizyon koltuğu aldık.
Saçlarımı kızıla boyatmak için kuaföre gideceğim.
Aşk, kızıl gibi geçirilmesi gereken bir hastalıktır. Leo Nikolaevich Tolstoy
Gecenin en karanlık ve en derin anında, kızıl bir ay karşımda karanlığa yükseliyor, ve bir yıldız bana göz kırpıyor. Eminim ki sensin.
Kızıl bir güneşin önünde, mavi bir yelkendir hayat, alır götürür seni bilinmeyen derinliklere, sevgi mavidir, mavi ise umut, yüreğini hep mavi tut.
Dün gece sen uyurken kızıla boyadım denizleri, uçurumdan attım sessizliği, haber saldım rüzgarlara, fısıldasınlar kulağına seni ne kadar çok özlediğimi.
Kızıl ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL