Komik İle İlgili Cümleler, Komik Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurma

Komik ile ilgili cümleler, Komik kelimesi cümle içinde kullan, içinde Komik geçen kısa örnek cümle kur, olumlu ve olumsuz cümlede kullanımı ödevi vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Komik İle İlgili Cümleler, Kısa Cümle İçinde Kullanımı, Örnek Cümle Kurmak

Komik kelimesi ile ilgili cümle örnekleri

Ahmet'in çok komik biri olduğunu düşünmüyorum.
Gülşen'in esprileri gerçekten hiç komik değil.
Vizyona yeni giren filmler genellikle çok komik.
Golü kaçırması o kadar komikti ki görmeniz lazımdı.
Genellikle Komik insanlarla arkadaşlık kuruyorum.
Tarih öğretmenimiz çok komik mizah yetenği çok iyi.
Komik olduğu için güldüm tutamadım kendimi kusura bakma.
Devamlı komik olmak için çalışıyor, gülmeyince sitem ediyor.
Banu'nun konuşması ve hareketleri bana biraz komik geliyor.
Geçen ay sınıfımızda sürekli çok komik olmaya çalışan bir öğrenci geldi.
Konuların bazıları komik derecede karışık ve çelişkiliydi.
Bu komple kurulumu komik bir rakama satın almak isteyen var mı?
Bu sistemin komikliği ve yararsızlığı ile karşı karşıya kaldığımızda, ne yapacağımızı bilmiyoruz.
Bu nedenle, tüm uygulama en iyi ihtimalle komik ve kesinlikle kasaba fonlarının tamamen israfı olarak tanımlanabilir.
Komik derecede meşgul bir iş adamı için, stresi yönetmenin, bunu rejiminize dahil etmekten daha iyi bir yolunu düşünemiyorum.
Tüm durumun komikliği ve her şeyin tamamen kontrolden çıktığı gerçeği birden aklıma geliyor ve isterik bir şekilde komik olduğundan gülmeye başlıyorum.
Otobüsün her gün evimin önünden geçtiğini söylediğimde, yaptığım şeyin olası komik muhtemelen doğru bir şekilde ifade edilebilir.
Hemen hemen aynı bir suç işlemişti, cinayette gecikmedi ve bunun için hapiste kabul edilmesi komik derecede kısa bir hapis cezasına çarptırılmıştı.
Şaka yeterince komik değil mi, yoksa parodiyi yeni veya heyecan verici bulmak için yanlış yaşta mıyım emin değilim.
Komik ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL