Zarar İle İlgili Cümleler, Zararlı Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurmak

Zarar ile ilgili cümleler, Zarar kelimesi cümle içinde kullan, içinde Zarar geçen kısa örnek cümle kur, olumlu ve olumsuz cümlede kullanımı ödevi vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Zarar İle İlgili Cümleler, Kısa Cümle İçinde Kullanımı

Zarar kelimesi ile ilgili cümle örnekleri

Onun kimseye zararı dokunmaz.
Herşeyin azı karar, çoğu zarardır.
Alkollü içecekler sağlığa zararlıdır.
Bu alışveriş bizim zararımıza oldu.
Bu işin bize çok fazla zararı dokunacak.
Sigaranın zararlı olduğunu bile bile hala içiyor.
Geçen yıl yaptığımız ticaretten çok zarar ettik.
Ben bu model telefonun hiçbir zararını görmedim.
O etrafındaki insanlara zarar vermekten hiç çekinmez
Senin maçtaki bencilce davranışların takıma zarar veriyor.
Şirket bu anşalmadan zarar görerek çıkarsa çok şey kaybederiz.
Bu hafta sonu sağlıksız beslenmenin zararları hakkında seminer düzenlenecek.
klı bol olan, zamanın kıtlığından zarar görmez. İbni Sina
Yalnızlığımın yalnız bana zararı dokundu. Oğuz Atay
Sabah kaybedeceğin bir saatin bütün gün zararını çekersin.
İzniniz olmadıkça kimse size zarar veremez. Roosevelt
Yemek, içmekte boğazına zarar verecek şeylerden koru. Lokman Hekim
Acılar kalbe zarar verir, acıları kalpten atmak ancak gözyaşıyla olur.
Sen, kralı gelse bana zarar veremez, dersin. Şeytan bu sefer kapına prensesle gelir.
Üzülme can! Doğruysan zarar gördüm deme. Bil ki; iyiler mutlaka kazanır.
İnsana yararlı buluşlar bastırılır. Ona zarar verenler ise desteklenir. Bertolt Brecht
İyiliğin bilgisine sahip olmayana bütün diğer bilgiler zarar verir. Montaigne
Açlıktan daha etkili ve daha zararsız, masrafsız tedavi şekli yoktur. Dr. Aidin Salih
Tembellik, hem dine, hem de dünyaya zarar verir. İmam Muhammed Bakır
Dürüst bir kadının güzelliği ateşe benzer: Yaklaşmayana hiç bir zararı dokunmaz. Cervantes
Beni anlamıyorlardı. Zarar yok. Zaten beni, daha kimler anlamadı. Oğuz Atay
Ben mükemmelliği vicdanda ararım, çünkü bilirim ki vicdanı eksik olan başkalarına zarar verir.
Akılsızlar hırsızların en zararlılarıdır: Zamanınızı ve neşenizi çalarlar. Goethe
Azı karar olmadı hiç sevmelerim, hep çoğu zarar dedikleri kadar sevdim. Murathan Mungan
Kar taneleri ne güzel anlatıyor, birbirlerine zarar vermeden de yol almanın mümkün olduğunu. Mevlana
Bir sırrı saklayarak adalete zarar vermektense, adalet uğruna zarar görmeyi tercih ederim. Beethoven
İyilikten zarar gelmeyeceğini öğretirler; fakat arkanızdan enayi denileceğini öğretmezler. Aldous Huxley
Düşmanından çok dostundan sakın! Çünkü dostluk biterse sana nasıl zarar verebileceğini en iyi dostun bilir.
Sinirlenince bağırıp çağıran, ağlayan insandan zarar gelmez de, gülüp susandan bir adım uzakta durmak gerek.
Ahiret işlerinde zarar etmektense, dünyaya ait işlerde zarar ediniz. Böylesi sizin için daha hayırlıdır. Hz. Ömer
Düşmanından çok dostundan sakın! Çünkü dostluk biterse; sana nasıl zarar verebileceğini en iyi dostun bilir. Bob Marley
Bana ben sana zarar verebilirim, tekme atabilirim dersen bil ki insana değil, eşek ve ata uygun bir özellikle övünüyorsun. Epiktetos
Zarar ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL