Tüketim İle İlgili Cümleler, Tüketim Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurmak

Tüketim ile ilgili cümleler, Tüketim kelimesi cümle içinde kullan, içinde Tüketim geçen kısa örnek cümle kur, olumlu ve olumsuz cümlede kullanımı ödevi vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Tüketim İle İlgili Cümleler, Kısa Cümle İçinde Kullanımı

Tüketim kelimesi ile ilgili cümle örnekleri

Tüketim konusunda toplum artık daha bilinçli.
Tüketim toplumu olma yolunda hızla ilerliyoruz.
Üretim tüketimi karşılamaz ise pahalılık olur.
Yeterli tüketim olmazsa üreticiler zor duruma düşer.
Yıllık et tüketimi, geçen yıla oranla yüzde on arttı.
Bakım yaptırdıktan sonra arabamın yakıt tüketimi azaldı.
Bu marka telefonlar şarz tüketimi konusunda çok tasarruflu.
Bir amacımız yokken, yalnızca bize verilmiş yaşamı tüketmek için yaşamaya değmez. Tolstoy
Kemer sıkan işçi sınıfı, aşırı tüketime mahkum burjuvazinin göbeğini iyice şişirmiştir. Paul Lafargue
Aşırı tüketimle gözleri körleşen bizler, gereken yerlere ahlak duvarları çekmeyi bilemedik. Maxime Chattam
Modern yaşam tüketimi artırmak için rekabeti teşvik etmiştir. Rekabet kıskançlığa, kıskançlık ise mutsuzluğa dönüşmüştür. Nevzat Tarhan
Savaş, tüketim malları fazlasını eritmekle kalmaz, aynı zamanda hiyerarşik bir toplumun istediği zihinsel ortamın korunmasına destek olur. George Orwell
Tüketim ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL