Talimat İle İlgili Cümleler, Talimat Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurmak

Talimat ile ilgili cümleler, Talimat kelimesi cümle içinde kullan, içinde Talimat geçen kısa örnek cümle kur, olumlu ve olumsuz cümlede kullanımı ödevi vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Talimat İle İlgili Cümleler, Kısa Cümle İçinde Kullanımı

Talimat kelimesi ile ilgili cümle örnekleri

Arapça kökenli olup, yönerge, emir düzen ve ilkeleri içine alan buyruk anlamlarında kullanılır.

Talimatlara her zaman uyarım.
Ahmet talimatları bile okumadı.
Sadece senin talimatlarını izledim.
Talimatnameye uygun hareket etmelisiniz.
Talimatların yazılı olduğu kağıdı gördün mü?
Bana sürekli talimat vermenden bıktım artık.
Kullanım klavuzundaki talimatlara uymalıyız.
Talimatları dikkatle okursanız, yanlış yapmazsınız.
Genel merkezden gelecek talimatlar henüz elimize ulaşmadı.
Spor salonunda hocanın talimatlarına harfiyen uyuyorum.
Talimatlara bazen kulak asmıyorum, kendi bildiğimi yapıyorum.
Bankamıza yeni verilecek kredileri bir süre durdurma talimatı geldi.
Talimat ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL