Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü

Ahmet Kaya Sözleri sayfamızda, Ahmet Kaya'ya ait şarkılardan alıntı yapılmış kısa ve özlü sözleri resimli olarak derledik.

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Bizi hasret saracak Ahmet Kaya Sözleri

Ahmet Kaya Sözleri Kısa ve Özlü Sözleri

Bizi hasret saracak.
Birazdan kudurur deniz.
Depremler oluyor beynimde.
Sen benim hiçbir şeyimsin.

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Sen benim hiçbir şeyimsin Ahmet Kaya Sözleri

Hani benim sevincim nerde?
Söyle sen neredesin, ben nerede.
Bağıra bağıra yazdım seni içime.
Ben derdimi kimseye söyleyemedim.

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Söyle sen neredesin ben nerede Ahmet Kaya Sözleri

Bırak ay gitsin, sen kal bu gece.
Bizi zaman yenecek ve anılar kalacak.
Suçu saz çalmakmış, öğrendiğim kadar.
Tutsam şu karanlığı tutsam da yırtsam.

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Bağıra bağıra yazdım seni içime Ahmet Kaya Sözleri

Söyle ay doğmadan, düşmesin yaş gözüme.
Dışarıda kar yağıyor,benim içime yağmur.
Yıkar mı sandın beni bu yalancı ayrılık.
Dedim ya, hiç yoktan susturuldu şarkımız.

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Depremler oluyor beynimde Ahmet Kaya Sözleri

Sensiz geçmiyor bu günler biliyor musun?
Kısa çöp uzun çöpten hakkını alır elbette.
Hesabım kalsın mahşere, elimi yıkar giderim.
Ölümü özledim anne; yaşamak isterken delice.

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Ben derdimi kimseye söyleyemedim Ahmet Kaya Sözleri

Uyku tutmuyor gözüm... Anılar sıraya girdi.
Sana boncuktan kuş yaptım konacak pencerene.
Saçlarına yıldız düşmüş koparma anne ağlama.
Hüzünlü bir akşam susmuşuz, durgunuz hepsi bu.

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Bırak ay gitsin sen kal bu gece Ahmet Kaya Sözleri
Bırak ay gitsin sen kal bu gece.

Siz benim neden sustuğumu nereden bileceksiniz!
Bir kenar mahalleliyim mecburen uzaktan severim.
Ah ne fayda ah ne fayda. Kefen beyaz ah ne fayda…
Sakin göllerin kuğusuyduk, olmasaydı sonumuz böyle.

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Bizi zaman yenecek ve anılar kalacak Ahmet Kaya Sözleri

Acımasız olma şimdi bu kadar, dün gibi çekip gitme.
Ben giderim geri gelmem, benden sonra kalan kalır.
Kendine iyi bak,beni düşünme. su akar yatağını bulur.
Gözüm yaşarıyor yüreğim yanıyor, olmasaydı sonumuz böyle.

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Tutsam şu karanlığı tutsam da yırtsam Ahmet Kaya Sözleri

Şimdi bütün iyi niyetlerimi, bir bir yargılayıp asıyorum.
Yorgunum, çünkü yorgunluğumun yaşamak gibi bir anlamı var.
Şimdi saat yokluğunun belası,sensiz gelen sabaha günaydın.
Firarilerin uzmanı olmuşum, bütün telsizlerde adım okunur.

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Söyle ay doğmadan düşmesin yaş gözüme Ahmet Kaya Sözleri

Parmak uçlarına değen sıcaklık, incinen bir hayatın yarasıdır.
Söyle yağmur söyle. Değmeden yüreğime. Söyle gökyüzüne. O nerede.
Ağladım gözyaşlarım düştü ateşe, yine de bu yangını söndüremedim.
İçimdeki fırtına kör kurşunla diner mi, kavgalar kansız biter mi?

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Dedim ya hiç yoktan susturuldu şarkımız Ahmet Kaya Sözleri

Bu hasretlik kalır gitmez teninde! Eksilmez acılar ezik yüreğimde.
Haykırsam duyamazsın. Çağırsam gelemezsin. Yürekten sevemezsin sen.
Bir ben kaldım,bir ben kaldım,tenhasında gecenin,avutulmamış ben.
Yalnızlığım benim pasaklı kontesim, ne kadar rezil olursak o kadar iyi.

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Dışarıda kar yağıyor benim içime yağmur Ahmet Kaya Sözleri

Kokunu verirken vazomda güller, yıkar mı sandın beni bu yalancı ayrılık.
Bir menekşe kokusunda seni aramak var ya, bu hep böyle böyle gider mi.
Ne Diyarbakır anladı beni ne de SEN... Oysa çok sevmiştim ikinizi de bilsen.
Yüzlerce soğuk namlu üzerime çevrildi, yüzlerce demir tetik aynı anda gerildi.

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Sensiz geçmiyor bu günler biliyor musun Ahmet Kaya Sözleri

Ben senin sokağına ulaşamam dardayım... O masum gözlerine bakamam firardayım.
Artık sigarayı günde üç pakete çıkardım. Olsun gözüm olsun. Ne olacaksa olsun!

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Kısa çöp uzun çöpten hakkını alır elbette Ahmet Kaya Sözleri

Ceketimi yağmurlara astığımdan beri, tehlikeli şiirler yazar dünyaya sataşırım.
Şimdi gözlerime ağlamayı öğrettin, ki bu yaşlar utangaç boynunun kolyesi olsun…

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Hesabım kalsın mahşere elimi yıkar giderim Ahmet Kaya Sözleri

Bu dağlara bu yollara, toz eyledi aşk beni.Ben yanarım aşk için, ben yanarım gül için.
Acılardan arta kalan işte bu bakışlarmış.Buğu diye gözlerimde, gün batımı bulutlarmış.

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Ölümü özledim anne yaşamak isterken delice Ahmet Kaya Sözleri

Firarilerin uzmanı olmuşum. Bütün istasyonlarda afişim durur.Beni bir çocuk bile vurur.
Beni bilimle anla iki gözüm felsefeyle anla ve tarihle yargıla. Ahmet kaya sözleri kısa

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Uyku tutmuyor gözüm Anılar sıraya girdi Ahmet Kaya Sözleri

Sensiz isyan ettim her an dünyam kahır, dünyam zindan yine başım duman duman olmadan gel.
Giden bu yolculardan,en çok ben şanssızım. Ne kadar çok yaşadıysam, o kadar çok yalnızım.

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Sana boncuktan kuş yaptım konacak pencerene Ahmet Kaya Sözleri

Hey gönül gene bu gece,kederim geceden yüce. Gel susalım beraberce,böyleymiş kara yazımız.
Ben klasik bir kadere teslim olmak istemiyorum ve öldükten sonra değil, şimdi anlaşılmak istiyorum.

Saçlarına yıldız düşmüş koparma anne ağlama Ahmet Kaya Sözleri

Giderim buralardan, giderim bir akşamüstü... Umurunda olmaz, umurunda olmaz, umurunda olmaz bilirim.
Geçip karşımda dursan. Hem bağırsan hem de kızsan. Beni kaleş/kaleşnikof ile vursan. Yine senin derdindeyim.

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Hüzünlü bir akşam susmuşuz durgunuz hepsi bu Ahmet Kaya Sözleri

Dün gece gördüm düşümde, seni özledim anne.Gözlerinden akan bendim. Düştüm göğsüne,söyle canın yandımı anne?
Sonbahar damlardı damlarımıza, biz seninle sararırdık. Aydınlansın diye şu kirli yüzler, biz durmadan savaşırdık.

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Siz benim neden sustuğumu nereden bileceksiniz Ahmet Kaya Sözleri

Bitti demedi, hoşçakal demedi, elveda da demedi... Allah'a emanet ol hiç demedi, helallik bile istemedi. Gitti sadece gitti.
Bazen bir uçurum kalır, bazen de martıların ardından. Velvele koparan bir leş kalır, bir intihar gibi puşt olunca sevdalar.

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Bir kenar mahalleliyim mecburen uzaktan severim Ahmet Kaya Sözleri

Dostlukmuş. Ölüme yürümekmiş. Üstüne titremekmiş Vefaymış! Aşk dediğin, zavallı bir kapıyı duvara çarpıp çıkıncaya kadarmış!
Bana böylesi garip duygular bilmem neye gelir, nereye gider döndüm işte acı yüreğimden beynime sızar, bu günde ölmedim anne.

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Sakin göllerin kuğusuyduk olmasaydı sonumuz böyle Ahmet Kaya Sözleri

Kırmızı rujlu sokakların,aşağılık pazarlıkların, adı anılmayacak benle. Bir çiçeğim halk ormanında fışkırdım, başkaldırıyorum.
Bana böylesi garip duygular bilmem neye gelir, nereye gider? Döndüm işte, acı yüreğimden beynime sızar,bugün de ölmedim anne.

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Acımasız olma şimdi bu kadar dün gibi çekip gitme Ahmet Kaya Sözleri

Dostlukmuş. Ölüme yürümekmiş. Üstüne titremekmiş. Vefaymış! Aşk dediğin, zavallı bir kapıyı duvara çarpıp çıkıncaya kadarmış!
Dostum dostum güzel dostum. Bu ne beter çizgidir bu. Bu ne çıldırtan denge. Yaprak döker bir yanımız, bir yanımız bahar bahçe.

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Gözüm yaşarıyor yüreğim yanıyor olmasaydı sonumuz böyle Ahmet Kaya Sözleri

Sırtını duvara yaslar, sırtını ağaca yaslar susarsın. Sen artık hiçbir sözü, hiçbir sözü kaldıramazsın. Ahmet kaya sözleri özlü
İhanetin zincirini tutan utansın. Dönüp arkasına bakan utansın. Dost diye bağrıma bastığım insanlar, arkamı dönünce vuran utansın.

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Şimdi bütün iyi niyetlerimi bir bir yargılayıp asıyorum Ahmet Kaya Sözleri

Dibine vurmuş gecelerden geldim. Yalanım yok. Bir cebimde küfür, bir cebimde çocuklara şekerle yaşadım. Hepinizin gurbetindeyim şimdi.
Sanki gökten kar yerine kan yağıyor, kar altında üşümüş bir çocuk ağlıyor. Yaşlı gözleriyle bana bakıyor, akan gözyaşını içesim gelir.

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Yorgunum çünkü yorgunluğumun yaşamak gibi bir anlamı var Ahmet Kaya Sözleri

Varsın böyle geçsin yabancı günler, varsın canımı yaksın yine yalnızlık. Seninle doluyken baktığım dünler, yıkar mı sandın beni bu yalancı ayrılık.
Sensiz geçmiyor bu günler biliyor musun. Yüreğine beni, beni soruyor musun? Öyle yalnız, yalnız kaldım biliyor musun, türküler söyledim sana duyuyor musun?

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Şimdi saat yokluğunun belası sensiz gelen sabaha günaydın Ahmet Kaya Sözleri

İki damla gözyaşımla satıldım pazarlarda, kırdılar yüreğimi kırdılar azarlarla,sürgünlere yolladılar sabah dörtte yağmurlarla; Ben yandım, siz yanmayın ALLAH aşkına…
Yanımdasın susuyorsun. Susuyor konuşmuyorsun. Bakıyor görmüyorsun. Dokunsan donacağım. İçimde intihar korkusu var. Bir gülsen ağlayacağım,bir gülsen kendimi bulacağım.

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Parmak uçlarına değen sıcaklık incinen bir hayatın yarasıdır Ahmet Kaya Sözleri

Ben hep uçurum kıyılarında dolaşmayı, hep rüzgara karşı koşmayı, uğultulu bir hayatın sesini ve öfkesini ciğerlerimde hissetmeyi, aşkı, devrimleri, başkaldırmayı, muhalif olmayı cesareti sevdim ve böyle yaşadım.
Firarilerin uzmanı olmuşum, bütün istasyonlarda afişim durur, beni bir çocuk bile vurur... Dibine vurmuş gecelerden geldim,yalanım yok. Bir cebimde küfür, bir cebimde çocuklara şekerle yaşadım.Hepinizin gurbetindeyim şimdi.

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Beni bilimle anla iki gözüm felsefeyle anla ve tarihle yargıla Ahmet Kaya Sözleri

"Onlarla konuşmuyordum; çünkü onlarla konuşamıyordum. Giyimleri başkaydı, konuşmaları başkaydı. Onlar gibi konuşmaya çalışıyordum. Mesela terziye gidip onlar gibi pantolon diktirmeye filan başlamıştım. Terzinin yaptırdığı pantolonların üzerime uymadığını görüyordum. Onlara yakışıyordu bana yakışmıyordu. Bir kız vardı bizim okulda; herkesin bir ilk aşkı vardır, çocukluk aşkı. Bir gün gittim dedim ki "Biraz seninle konuşak beş dakika, yani kaçıyorsun hep iki tane laf edek." Bana dedi ki "Rica ederim" dedi. Öyle bir ağrıma gitti ki yav dedim "Ben de sana rica ederim." Ben o zaman rica ederim'in anlamını bilmiyordum yani onu bir küfür gibi zannettim biliyor musunuz."

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Söyle yağmur söyle Değmeden yüreğime Söyle gökyüzüne. O nerede Ahmet Kaya Sözleri

Ahmet Kaya Hakkında Kısa Bilgi

Ahmet Kaya, 28 Ekim 1957'de Malatya'da Adıyaman'dan Malatya'ya iş için göç eden Kürt asıllı bir baba ile Erzurum'dan Türk bir annenin beşinci çocuğu olarak doğdu.

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Ağladım gözyaşlarım düştü ateşe yine de bu yangını söndüremedim Ahmet Kaya Sözleri

Babası Sümerbank fabrikasında tekstil işçisidir. Altı yaşındayken babası ona bir kravat getirdi. İlkokulu Malatya'da okudu. Okuldan boş zamanlarında ve yaz tatillerinde ya plak dükkanında ya da tanıdıkların kamyonetinde çalıştı. Dokuz yaşındayken babasının çalıştığı fabrikanın işçileri tarafından düzenlenen İşçi Bayramı gecesinde kendini sahnede buldu. Tekstil fabrikasından emekli olan babası daha iyi bir yaşam için İstanbul'a göç eder.

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü İçimdeki fırtına kör kurşunla diner mi kavgalar kansız biter mi Ahmet Kaya Sözleri

1972'de İstanbul'da Kocamustafapaşa'ya yerleştiler. Ailesinin geçim sıkıntısı nedeniyle okulu bırakan Ahmet Kaya, esnaflık ve çıraklık gibi çeşitli vasıfsız işlerde çalıştı. Liseyi dışarıdan bitirmeye karar verir ve bitirir ve ardından Eğitim Enstitüsü'nün Keman bölümüne girer.

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Haykırsam duyamazsın Çağırsam gelemezsin Yürekten sevemezsin sen Ahmet Kaya Sözleri

Askerliğini 1978 yılında Gelibolu'da yaptı ve müzik eğitimine orkestrada devam etti. Askerden döndükten sonra Emine Kaya ile evlendi ve 1982 yılında kızları Çiğdem doğdu.

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Bir ben kaldım bir ben kaldım tenhasında gecenin avutulmamış ben Ahmet Kaya Sözleri

O sırada Boğaziçi Üniversitesi'nde hayran olduğu Ruhi Su'nun bir konserine gitti ve konserden sonra "Usta"ya ulaşmanın bir yolunu bulmayı başardı. Ruhi Su, Usta Ruhi'ye bestelerini nasıl yorumladığını göstermek ister. Ruhi Usta'nın en bilinen eserlerinden olan "Mahsus mahal" şarkısını çalar. Usta şarkıyı yarıda keser ve bağlamayı Ahmet'in elinden alır, sinirlenir ve "At ters teper gibi çalınmaz, savaşılmaz, bağlama ve bağlama ile yapılır" der. diyor. Ahmet şaşkınlıkla oradan uzaklaşır; ama elbette bildiğini yapmaya devam edecek.

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Yalnızlığım benim pasaklı kontesim ne kadar rezil olursak o kadar iyi Ahmet Kaya Sözleri

Çok sonra birkaç arkadaşının yardımıyla Hodri Meydan Kültür Merkezi ve Bilsak'ta bir konser verdi ve afişlerinde Ruhi Usta'nın kendi kendine "Bağlama Böyle Oynanır!" dediği cümleye gönderme yaptı.

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Bir menekşe kokusunda seni aramak var ya bu hep böyle böyle gider mi Ahmet Kaya Sözleri

28 yaşında iken 'Vakit Vakittir' diyerek şarkılarını alıp Unkapanı yolunu tuttu. Hiçbir kategoriye girmeyen bu müziğe kimse yüz vermez. İlerleyen günlerde arkadaşlarının yardımıyla ve kendi imkanlarıyla ilk albümünü yapar. Aslında albüm çıktığı yıl geri çağrılmıştı ama sonra sansür kaldırıldı.

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Ne Diyarbakır anladı beni ne de SEN Oysa çok sevmiştim ikinizi de bilsen Ahmet Kaya Sözleri

İlk albümü "Don't Cry Baby". İkinci albümü "Holding on Pain"dir. İkinci albümünün ardından 1985 yılında Gülten Hayaloğlu ile evlendi. Gülten Hayaloğlu, idama mahkum edilen Nevzat Çelik'in "Şafak Şarkısı" şiirini Ahmet Kaya'ya aktarıyor. Ahmet Kaya, 1986 yılında yayınladığı "Şafak Türküsü" albümü ile büyük çıkışını gerçekleştirerek geniş kitlelere duyurdu. 1986'nın sonlarına doğru "Bir Gelir" albümünü çıkardı. Albümdeki bestelerin tamamına yakını kendisine aittir.

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Artık sigarayı günde üç pakete çıkardım Olsun gözüm olsun Ne olacaksa olsun Ahmet Kaya Sözleri

Acılara tutunmak şarkısının sözleri

Kavuşmak özgürlükse özgürdük ikimiz de
Elleri çığlık çığlık yanyana iki dünya
İkimiz iki dağdan
İki hırçın su gibi akıp gelmiştik

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Ceketimi yağmurlara astığımdan beri tehlikeli şiirler yazar dünyaya sataşırım Ahmet Kaya Sözleri

Buluşmuştuk bir kavşakta
Unutmuştuk ayrılığı
Yok saymıştık özlemeyi
Şarkımıza dalmıştık
Mutluluk mavi çocuk oynardı bahçemizde

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Şimdi gözlerime ağlamayı öğrettin ki bu yaşlar utangaç boynunun kolyesi olsun Ahmet Kaya Sözleri

Acı çekmek özgürlükse
Özgürüz ikimiz de.
O yuvasız çalıkuşu
Bense kafeste kanarya.

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Acılardan arta kalan işte bu bakışlarmış Buğu diye gözlerimde gün batımı bulutlarmış Ahmet Kaya Sözleri

O dolaşmış daldan dala
Savurmuş yüreğini
Ben bölmüşüm yüreğimi
Başkaldıran dizelere

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Giden bu yolculardan en çok ben şanssızım Ne kadar çok yaşadıysam o kadar çok yalnızım Ahmet Kaya Sözleri

Aramakmış oysa sevmek
Özlemekmiş oysa sevmek
Bulup bulup yitirmekmiş
Düşsel bir oyuncağı.

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Hey gönül gene bu gece kederim geceden yüce. Gel susalım beraberce böyleymiş kara yazımız Ahmet Kaya Sözleri

Yalanmış hepsi yalan
Yalanmış hepsi yalan
Sevmek diye bir şey vardı
Sevmek diye bir şey yokmuş.

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Ben klasik bir kadere teslim olmak istemiyorum ve öldükten sonra değil şimdi anlaşılmak istiyorum Ahmet Kaya Sözleri

Acı çektim günlerce
Acı çektim susarak
Şu kısacık konuklukta
Deprem kargaşasında.

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Sırtını duvara yaslar, sırtını ağaca yaslar susarsın Sen artık hiçbir sözü hiçbir sözü kaldıramazsın Ahmet Kaya Sözleri

Yaşadım birkaç bin yıl
Acılara tutunarak
Acı çekmek özgürlükse
Özgürüz ikimiz de.

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Gözlerinden akan bendim Düştüm göğsüne söyle canın yandımı anne Ahmet Kaya Sözleri

Acılardan arta kalan
İşte şu bakışlarmış
Buğu diye gözlerinde
Gün batımı bulutlarmış.

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Sonbahar damlardı damlarımıza biz seninle sararırdık Aydınlansın diye şu kirli yüzler biz durmadan savaşırdık Ahmet Kaya Sözleri

Yalanmış hepsi yalan
Yalanmış hepsi yalan
Savrulup gitmek varmış
Ayrı yörüngelerde.

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Yaprak döker bir yanımız bir yanımız bahar bahçe Ahmet Kaya Sözleri

Şarkılarında geçen veya gerçek hayatında söylediği kısa özlü anlamlı ve güzel Ahmet Kaya sözlerini facebook, twitter, pinterest veinstagram gibi sosyal medya platformlarında ekran görüntüsü alarak yada paylaş butonlarını kullannarak paylaşabilirsiniz. Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederiz.

Ahmet Kaya Sözleri Resimli Kısa ve Özlü Bana böylesi garip duygular bilmem neye gelir nereye gider Ahmet Kaya Sözleri

Güzel Sözler İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL