Anne İle İlgili Cümleler, Anne Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurmak

Anne ile ilgili cümleler, Anne cümle içinde kullan, içinde Anne kelimesi geçen kısa cümle kur, olumlu ve olumsuz cümlede örnek ödev vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Anne İle İlgili Cümleler, Kısa Cümle İçinde Kullanımı

Anne ile ilgili cümle örnekleri

Annemi çok özledim.
Yarın anneler günü.
Bugün annemin doğum günü.
Annemle pazar alışverişine gittik.
Annem çok güzel yemekler yapıyor.
Hafta sonu annemin mezarını ziyarete gideceğiz.
Anne kedi yavrularının başından hiç ayrılmıyor.
Hayatta annemden daha çok sevdiğim hiç kimse yok.
Anneler gününe özel indirim kampanyası başlamış.
Yarın babamla annemin evlilik yıldönümü.
Bir kadın, anne olana kadar çocuktur. A. Strindberg
Anne kalbi, çocuğun okuludur. Henry Ford
Bir çocuk doğduğu anda, bir anne doğmuş olur. Osho
Kadına saygılı ol. Çünkü, o insanoğlunun anasıdır. Hz. Ali
Bana dünyayı kucakla deseler, ben gidip anneme sarılırım.
Anne bir sanatçıdır, en güzel eseri de yavrusudur.
Beni benden çok sevdiğine inandığım tek insan annem.
Bana mutluluğu anlat deseler; annem yaşıyor der susarım.
Anne ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL