İçin İle İlgili Cümleler, İçin Kısa Cümle İçinde Kullanımı, Örnek Cümle Kurmak

İçin ile ilgili cümleler, için kelimesi cümle içinde kullan, içinde için geçen kısa örnek cümle kur, olumlu ve olumsuz cümlede kullanımı ödevi vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

İçin İle İlgili Cümleler, İçin Kısa Cümle İçinde Kullanımı

İçin kelimesi ile ilgili cümle örnekleri

Zayıflamak için diyete başladım.
Anneler günü için anneme hediye aldım.
Konserve yapmak için kavanoz aldık.
Spor yapmak için yeni spor aletleri aldım.
Konser için bir türlü bilet bulamadım.
Akşam yemeği için alışverişe gidiyorum.
Geleceğiniz için bazı yatırımlar yapmalısınız.
Arabayı çok kirlendiği için oto yıkamacıya gönderdim.
İşe rahat gidip gelmek için az yakan bir araba almayı düşünüyorum.
Beden eğitimi dersleri için aldığım spor ayakkablarımı bulamıyorum.
Tatlı için aldığım kaselerin yerini bulamıyorum.
Almanca benim için çok zor bir dil.
Kahvaltı için süzme peynir aldım.
Arkadaşımın morali bozuk olduğu için onu gezmeye davet ettim.
Konser için bilet almayı unutma sakın.
Bunun için teşekkür etmene gerek yok.
İçin ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL