Ben İle İlgili Cümleler, Ben Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurmak

Ben ile ilgili cümleler, Ben kelimesi cümle içinde kullan, içinde Ben geçen kısa örnek cümle kur, olumlu ve olumsuz cümlede kullanımı ödevi vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Ben İle İlgili Cümleler, Ben Kısa Cümle İçinde Kullanımı

Ben kelimesi ile ilgili cümle örnekleri

Ben ödevlerimi yapamadım.
Ben bu konuda çok kararsızım.
Hiç benim fikrimi soran yok.
Bu konuda ben sana hak veriyorum.
Ben yalnız kalmayı çok severim.
Ben subay olmayı çok istiyorum.
İçinizde en çok ben çalışıyorum.
Ben yarın sizin yanınıza geleceğim.
Ben pek yemek ayırmam, ne olsa yerin.
Ben yorgunum siz gidin beni beklemeyin.
En çok onu mu seviyorusun yoksa beni mi?
Ben bu hafta maçta forvet olarak oynadım.
Ben yağmur altında yürüyüş yapmayı çok severim.
Ben ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL