Topaç İle İlgili Cümleler, Topaç Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurmak

Topaç ile ilgili cümleler, Topaç cümle içinde kullan, içinde Topaç kelimesi geçen kısa cümle kur, cümlede örnek ödev vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Topaç İle İlgili Cümleler, Kısa Cümle İçinde Kullanımı

Topaç ile ilgili cümle örnekleri

Beraber topaç oynayalım mı?
Topacı en hızlı ben çeviriyorum.
Bu topaçların fiyatı ne kadar?
Kendime tahtadan topaç yaptım.
Anne bana bir tane topaç alır mısın?
O kadar şişmanlamışki topaç gibi olmuş.
Bayram harçlığım ile bir tane topaç aldım.
Topacım kayıp nerede olduğunu biliyor musun?
Babam küçükken topaç ile oynamayı çok severmiş.
Topaç ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL