Lakin İle İlgili Cümleler, Lakin Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurmak

Lakin ile ilgili cümleler, Lakin cümle içinde kullan, içinde Lakin kelimesi geçen kısa örnek cümle kur, cümlede ödev vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Lakin İle İlgili Cümleler, Lakin Kısa Cümle İçinde Kullanımı

Lakin ile ilgili cümle örnekleri

Akşam oldu lakin hala gelmedi.
Güzel lakin çok şımarık birisi.
Çok çalıştım lakin ne yaptıysam başaramadım.
Bütün gün seni bekledim lakin bir türlü gelmedin.
Kardeşime hediye almak istiyorum lakin param kalmamış.
Ona çok kızgınım lakin çekip gitmesine asla göz yumamam.
Mavi elbisesini giymeyi düşünüyordu lakin hala kurumamış.
Ben hep seni düşünüyorum lakin sen beni hiç düşünmüyorsun.
Sana yardım edeceğimi söyledim lakin senin de çabalaman lazım.
Benimle gelmene izin veririm lakin beni oralarda sorgulamayacaksın.
Lakin, bir bağlaçtır, ama, ancak ve fakat anlamlarında kullanılır.
Sokakta oynayabilirsin lakin akşam ezanı okunurken mutlaka eve gel.
Sana tatlı getirdim lakin sen sevmezsin ama neyse yine de önüne koyuyorum.
Bu geziye giderken sana da haber verirdim lakin her geziyi burnumdan getiriyorsun.
Lakin ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL