Cüzdan İle İlgili Cümleler, Cüzdan Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurmak

Cüzdan ile ilgili cümleler, Cüzdan cümle içinde kullan, içinde Cüzdan kelimesi geçen kısa cümle kur, olumlu ve olumsuz cümlede örnek ödev vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Cüzdan İle İlgili Cümleler, Kısa Cümle İçinde Kullanımı

Cüzdan ile ilgili cümle örnekleri

Cüzdan çantamda kaldı.
Ben cüzdan taşımayı pek sevmem.
Hırsızlar benim cüzdanımı çaldılar.
Cüzdanı evde unutmuş gibi görünüyorum.
Ahmet cüzdanını masanın üstüne koymuştu.
Kredi kartımlarımın hepsi cüzdanımda.
Bu cüzdanın rengi çok hoşuma gidiyor.
Arkadaşım doğum günümde bana cüzdan hediye etti.
Bu cüzdanın hakiki deri olduğuna emin misin?
Kendime kripto para cüzdanı aldım.
Cüzdanımı kaybedince kimliğimde kaybolmuş oldu.
Zenginin cüzdanı şişkin olur derler.
Cüzdan taşırım ama genelde içi boş olur.
Bankadan yeni çektiğim parayı cüzdana attım hemen.
Cüzdanım çok eskidi bir an önce yenisini alacam.
Paralarını kartı kaybetmemek için cüzdanında sakla.
Ali arka koltukta bir cüzdan bulduğunu söyledi.
Cüzdanımı kaybettiğim için her şeyimi kaybetmiş oldum.
Cüzdanımda senin işine yarayabilecek bir kartvizit vardı.
Birisi cüzdanımı çaldı, o yüzden hemen polisi arayacağım.
Ben senin cüzdanını kesinlikle çalmadım, bana iftira atıyorsun.
Cüzdan ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL